تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 - 6:59
کد خبر : 146489

سعید، عزت یک ‌نفس تا آبی‌پوش شدن!

سعید، عزت یک ‌نفس تا آبی‌پوش شدن!

آرمان شرق-گروه ورزش:همان‌طور که آقای نکونام گفت دل بسیاری از لژیونرها بر پیوستن به استقلال است. این جمله درستی بود و سعید هم دلش بسیار با آبی‌پوش شدن است، در مذاکرات اولیه که با خود او داشتیم او چراغ سبز نشان داد و کاملا برای این موضوع اعلام آمادگی کرد اما قرار شد ادامه مذاکرات با باشگاه و ایجنت او صورت بگیرد!طبق دستور سرمربی محترم این قرارداد احتمال ۹۰ درصد قطعی می‌شود و در هفته‌های آتی شاهد رسمی شدن این قرارداد هستیم!

سعید، عزت یک ‌نفس تا آبی‌پوش شدن!

پیوستن محمد محبی ستاره فصل ‌پیش آبی‌ها به این تیم در نیم فصل تقریبا قطعی به نظر می‌رسید و حتی تمام توافقات شفاهی این بازیکن با علی‌ خطیر کاملا صورت گرفته بود، ولی ناگهان از رسانه‌های روس خبر رسید که روستوف اجازه جدایی به این بازیکن را نمی‌دهد و اگر هم این اجازه را بدهد چیزی حدود ۲میلیون دلار از استقلال طلب خواهد کرد. به این ترتیب در اوضاع مالی کشمشی و با خزانه تقریبا خالی استقلالی‌ها این انتقال عملا منتفی محسوب می‌شود.اما گویا خطیر قصد دارد هر طور شده بمبی بترکاند. جواد نکونام که از روز اول پنجره زمستانی«جذب ۲-۳ لژیونر» جمله کلیدی تمام مصاحبه‌هایش بود، گویا به‌طور شدیدی این امر را به مدیر عامل تیمش دیکته کرده و خطیر هم از آن طرف حسابی کمر همت را برای ترکاندن بمب در این مارکت گذاشته است.

اما سرلیست نکونام در لیست خریدهایش عزت‌اللهی است!بله سعید عزت‌اللهی!این مهره تنومند کمربند میانی تیم ‌ملی که در سه، ‌چهار فصل گذشته لیگ ‌برتر، بارها و بارها به تیم‌های تاپ لیگ لینک شده است ولی هیچ‌گاه حتی صحبت‌ها با او جدی هم نشده.

اما این‌بار انگار خطیر قصد دارد در سکوت خبری او را به استقلال بکشاند و صدای اولین بمب نقل‌و‌انتقالات را از سعادت‌آباد بلند کند! دست‌ راست خطیر که از رسانه‌ای‌های قدیمی است و این روزها را صبح تا شب در کنار او می‌گذراند، در ارتباطی با ما گفت: «سعید عزت‌اللهی تارگت اصلی باشگاه برای جذب در زمستان است و علی‌ خطیر تمرکز بالایی این روزها روی جذب او دارد، همان‌طور که آقای نکونام گفت دل بسیاری از لژیونرها بر پیوستن به استقلال است. این جمله درستی بود و سعید هم دلش بسیار با آبی‌پوش شدن است، در مذاکرات اولیه که با خود او داشتیم او چراغ سبز نشان داد و کاملا برای این موضوع اعلام آمادگی کرد اما قرار شد ادامه مذاکرات با باشگاه و ایجنت او صورت بگیرد!طبق دستور سرمربی محترم این قرارداد احتمال ۹۰ درصد قطعی می‌شود و در هفته‌های آتی شاهد رسمی شدن این قرارداد هستیم!»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.