تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 16:29
کد خبر : 68890

شورای نگهبان:در صورت جمع‌ بندی،امروز نتایج تایید صلاحیت‌ ها اعلام می شود

شورای نگهبان:در صورت جمع‌ بندی،امروز نتایج تایید صلاحیت‌ ها اعلام می شود

ارمان شرق- سخنگوی شورای نگهبان بیان داشت: بعد از ظهر هم جلسه عمومی شورای نگهبان برگزار خواهد شد، اگر لازم باشد جلسات دیگری هم خواهیم داشت تا رسیدگی‌ها انجام شده و تا موعد قانونی، نتایج را اعلام کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان : اگر امروز به جمع‌ بندی رسیدیم، نتایج تایید صلاحیت‌ ها اعلام خواهد شد
امروز دومین جلسه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. در این جلسه مانند جلسات قبل، اسناد و مدارک پرونده‌ها مطرح و اعضای محترم، نظرات و مباحث خود را بیان کردند.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت: نمی توانم درباره تمدید دوره ۵ روزه بررسی صلاحیت ها الان اعلام نظر کنم؛ اگر در جلسه عصر امروز شورای نگهبان به جمع‌بندی رسیدیم، نتایج اعلام خواهد شد اما اگر به جمع بندی نرسیم، دوره ۵ روزه تمدید خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز به هیچ نظر نهایی در شورای نگهبان درباره داوطلبان نرسیده‌ایم و چرا که باید تک‌تک پرونده‌ها بررسی شود و نظرات کارشناسی و مراجع رسمی را ملاحظه کنیم از همه‌ی دوستان و علاقه‌مندان درخواست می‌کنیم که از انتشار شایعات درباره صلاحیت‌ها بپرهیزند و اگر ما به جمع‌بندی برسیم، حتما اعلام خواهیم کرد.

کدخدایی بیان داشت: امروز دومین جلسه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. در این جلسه مانند جلسات قبل، اسناد و مدارک پرونده‌ها مطرح و اعضای محترم، نظرات و مباحث خود را بیان کردند.

سخنگوی شورای نگهبان بیان داشت: بعد از ظهر هم جلسه عمومی شورای نگهبان برگزار خواهد شد، اگر لازم باشد جلسات دیگری هم خواهیم داشت تا رسیدگی‌ها انجام شده و تا موعد قانونی، نتایج را اعلام کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.