تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1397 - 15:28
کد خبر : 40565

روسیه پاسخ دادن به این اقدام رژیم صهیونیستی را حق خود می داند

روسیه پاسخ دادن به این اقدام رژیم صهیونیستی را حق خود می داند

آرمان شرق:وزیر دفاع روسیه در گفت وگوی تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی اقدام غیرمسئولانه نیروی هوافضای اسرائیل حادثه غم انگیزی برای روسیه رقم خورده است. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا به نقل از رسانه های روسیه، سرگئی شایگو افزود: هواپیمای تجسسی روسیه بر فراز دریای مدیترانه

آرمان شرق:وزیر دفاع روسیه در گفت وگوی تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی اقدام غیرمسئولانه نیروی هوافضای اسرائیل حادثه غم انگیزی برای روسیه رقم خورده است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا به نقل از رسانه های روسیه، سرگئی شایگو افزود: هواپیمای تجسسی روسیه بر فراز دریای مدیترانه در نتیجه اقدامات غیرمسئولانه نظامیان اسرائیلی، سرنگون شد و در پی آن ۱۵ نظامی روس کشته شدند.
وی خطاب به «آویگدور لیبرمان» گفت: با وجود توافق مربوط به هشدار در خصوص حوادث خطرناک، فرماندهی ارتش روسیه در سوریه تنها یک دقیقه مانده به شلیک خبر را دریافت کرده است.
پیشتر نیز وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که روسیه پاسخ دادن به این اقدام اسرائیل را حق خود می داند.
به گزارش ایرنا، بامداد امروز اعلام شد که ارتباط پایگاه نظامی’حمیمیم’ با یک فروند هواپیمای شناسایی از نوع IL-20 قطع شده است.
ارتباط این هواپیما در ساعت ۲۳ به وقت مسکو هنگام بازگشت به پایگاه نظامی حمیمیم و از فاصله ۳۵کیلومتری سواحل سوریه قطع شد و هنگام قطع ارتباط با این هواپیما، چهار جنگنده F-16 درحال بمباران لاذقیه بودند.
روسیه می گوید که بر اثر اعمال تحریک آمیز هواپیماهای اسراییلی، هواپیمای روسی مورد هدف موشک اس-۲۰۰ پدافند هوایی سوریه قرار گرفت و ۱۵ تن از سرنشینان هواپیما کشته شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.