تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1397 - 17:13
کد خبر : 34071

زورگیران شرق تهران بازداشت شدند

آرمان شرق:زورگیران محله نبرد تهران دستگیر شدند. به گزارش آرمان شرق سرهنگ جهانشاه تیموری در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد در حال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که پلاک یک خودروی سواری که به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده و تغییر یافته بود توجه آنها را به خود جلب کرد و

آرمان شرق:زورگیران محله نبرد تهران دستگیر شدند.

به گزارش آرمان شرق سرهنگ جهانشاه تیموری در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد در حال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که پلاک یک خودروی سواری که به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده و تغییر یافته بود توجه آنها را به خود جلب کرد و مأموران برای بررسی موضوع به سمت آنها تغییر مسیر دادند.
وی با اشاره به دستور توقف ماموران به راننده خودروی مذکور، گفت: سرنشینان این خودروی سواری علیرغم شنیدن دستور پلیس مبنی بر توقف و ارایه مدارک شناسایی و مالکیت خودرو، سعی کردند با سرعت از محل دور شده و از دست پلیس فرار کنند که این اقدام به تعقیب آنها منجر شد.

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد ادامه داد: در نهایت پس از چند دقیقه تعقیب و گریز، خودروی متهمان متوقف و هر دو سرنشین آن دستگیر شدند که پس از بررسی داخل خودرو یک اسلحه قلابی و چهار تلفن همراه خاموش با مارک‌های مختلف کشف شد.

وی با بیان اینکه با کشف این موارد و توضیحات ضد و نقیض متهمان، هر دونفر به کلانتری منتقل شدند، گفت:‌این افراد تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر زورگیری از شهروندان و تهدید با سلاح قلابی اعتراف و اقرار کردند که گوشی‌های تلفن همراه داخل خودرو، همگی مسروقه هستند.

به گفته تیموری، تحقیقات برای شناسایی مالکان گوشی های مسروقه آغاز و هر چهار نفر پس از شناسایی به کلانتری آمده و سارق گوشی های تلفن همراه خود را شناسایی و معرفی کردند.
وی اضافه کرد: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.