تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 9:35
کد خبر : 124879

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سرآمد شد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سرآمد شد

آرمان شرق-گروه ارتباطات:در نهمین دوره از آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، از برگزیدگان اندیشه سازان و اندیشه ورزان برتر در حوزه روابط عمومی در بخش‌ها و سطوح مختلف بر پایه مدل تعالی در روابط عمومی تجلیل شد.

 

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سرآمد شد

نشان سیمین سرآمدی نهمین دوره از آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران به روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، نشان سیمین سرآمدی در سال ۱۴۰۱ را از آن خود کرد.
در نهمین دوره از آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، از برگزیدگان اندیشه سازان و اندیشه ورزان برتر در حوزه روابط عمومی در بخش‌ها و سطوح مختلف بر پایه مدل تعالی در روابط عمومی تجلیل شد.
رسیدن به استاندارد‌های کلی در حوزه روابط عمومی، تجلیل از روابط عمومی‌های برتر و خلاق به عنوان روابط عمومی‌های سرآمد، توسعه فرهنگ سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارایه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص‌های روابط عمومی و ارایه یک نمای کلی از روابط عمومی تعالی یافته و پیشرفته، ایجاد نظام پایش مستمر روابط عمومی و ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های مختلف و ایجاد انگیزه رقابت سالم در بین روابط عمومی‌ها برای تعالی گری و تثبیت تعالی از اهداف برگزاری این همایش بود.
در این مراسم پیام دکتر آنه گرت آبارزوا رییس انجمن بین المللی روابط عمومی نیز قرائت شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.