تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 7:19
کد خبر : 148153

رایزنی وزرای خارجه ایران و قطر همزمان با سفر وزیر خارجه آمریکا به دوحه

رایزنی وزرای خارجه ایران و قطر همزمان با سفر وزیر خارجه آمریکا به دوحه

آرمان شرق-گروه بین الملل:حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر، پیش از ظهر امروز (سه شنبه) به صورت تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه و فلسطین گفتگو کردند. گفتنی است که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، هم در جریان یک سفر منطقه‌ای در دوحه به دیدار امیر قطر رفته است.

رایزنی وزرای خارجه ایران و قطر همزمان با سفر وزیر خارجه آمریکا به دوحه

 ایرنا: وزیران امور خارجه ایران و قطر درخصوص آخرین وضعیت تلاش‌ها و تحرکات سیاسی برای توقف جنگ علیه غزه و ابتکارات مطرح برای برقراری آتش بس گفت‌ وگو کردند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر، پیش از ظهر امروز(سه شنبه) به صورت تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه و فلسطین گفت‌ وگو کردند.
در این گفت وگوی تلفنی، آخرین وضعیت تلاش‌ها و تحرکات سیاسی برای توقف جنگ علیه غزه و ابتکارات مطرح برای برقراری آتش بس، تبادل اسرا و ارسال محموله‌های کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به مردم غزه مورد تبادل نظر قرار گرفت.
طرفین همچنین با اشاره به مسابقه تیم‌های ملی فوتبال دو کشور در مرحله نیمه نهایی جام ‌ملت‌های آسیا در قطر، برای تیم‌های ملی فوتبال کشور خود آرزوی موفقیت کردند.
گفتنی است که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، هم در جریان یک سفر منطقه‌ای در دوحه به دیدار امیر قطر رفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.