تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 - 6:59
کد خبر : 137322

وضعیت پیچیده جواد نکونام در استقلال

وضعیت پیچیده جواد نکونام در استقلال

آرمان شرق-گروه ورزش:حالا فرضیه اختلاف‌نظر نکونام با مدیریت فعلی استقلال قوت گرفته و شایعه شده که نکونام حاضر به شنیدن پیشنهادهایی که از سوی مدیریت باشگاه به او می‌شود نیست و نمی‌خواهد بازیکن دیگری به غیر از گزینه‌های مدنظرش بخرد. این موضوعی است که خودش به طور رسمی در کنفرانس خبری پس از برتری مقابل ملوان به آن اشاره کرد؛ «در کارم تعارف ندارم. هیچ بازیکنی بدون نظر من جذب نخواهد شد.

وضعیت پیچیده جواد نکونام در استقلال

وضعیت پیچیده جواد نکونام در استقلال

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از امروز شروع می‌شود ولی بدون تردید همه نگاه‌ها متوجه بازی فردای تیم‌های سپاهان و استقلال است؛ دیداری که بسیاری منتظر شروع آن هستند تا عیار واقعی استقلال جدید مشخص شود. آبی‌پوشان تهرانی در دو دیدار نخستی که در لیگ برتر داشته‌اند، دو برد ارزشمند به دست آورده‌اند و با شش امتیاز یکی از سه تیم بالانشین جدول هستند.

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از امروز شروع می‌شود ولی بدون تردید همه نگاه‌ها متوجه بازی فردای تیم‌های سپاهان و استقلال است؛ دیداری که بسیاری منتظر شروع آن هستند تا عیار واقعی استقلال جدید مشخص شود. آبی‌پوشان تهرانی در دو دیدار نخستی که در لیگ برتر داشته‌اند، دو برد ارزشمند به دست آورده‌اند و با شش امتیاز یکی از سه تیم بالانشین جدول هستند. با وجود بردهایی که جواد نکونام به‌تازگی به دست آورده، ولی هستند کارشناسانی که این بردها را شبیه به معجزه توصیف می‌کنند. دلیلش آن است که استقلال در فصل نقل و انتقالات در مقایسه با سایر مدعیان، عملکرد خوبی نداشته و ضعیف ظاهر شده است. اینجا شرایط برای جواد نکونام، مربی جدید این تیم، سخت‌تر شده و حتی شایعه شده بود اهمال در نقل و انتقالات برای ناامیدکردن «نکو» و سرانجام استعفای این مربی است. موضوعی که با واکنش نکونام روبه‌رو شد و او خبر داد که با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و قصد کناره‌گیری ندارد. نکونام شرایط پیچیده‌ای در استقلال دارد؛ او فهرست بالابلندی را در اختیار مسئولان باشگاه استقلال گذاشته تا در بازار نقل و انتقالاتی جذب شوند. این فهرست چندی پیش لو رفت که اسامی مهمی در آن دیده می‌شد؛ دروازه‌بان خارجی، آرمین سهرابیان، سامان فلاح، عارف آقاسی، میلاد محمدی، مدافع خارجی، سعید عزت‌اللهی، رضا اسدی، یاسین سلمانی، محمدحسین اسلامی، مهدی قایدی، محمد محبی، مهرداد محمدی، احسان پهلوان، هافبک خارجی و مهاجم خارجی فهرست بازیکنان مورد نیاز جواد نکونام بودند که از این فهرست تنها آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی جذب شدند تا ۱۲ بازیکن دیگر موجود در فهرست نکونام، یا در تیم قبلی بمانند یا اینکه سر از تیم جدیدی درآورند. پس از شکست عجیب مدیران استقلال در این پروژه، نکونام به سمت خرید بازیکنان جوان رفت که در این بین هم اتفاقات عجیب و غریبی برایش رخ داده است؛ محمدرضا خالدآبادی، سامان تورانیان، آریا برزگر و منتظر محمد به عنوان بازیکنان زیر ۲۳ سال جذب شدند که از این تعداد دو نفر یعنی برزگر و منتظر محمد خیلی زود از استقلال به دلیل پرشدن سقف قرارداد جدا شدند و سر از تیم دیگری درآوردند. چنین شده است که حالا فرضیه اختلاف‌نظر نکونام با مدیریت فعلی استقلال قوت گرفته و شایعه شده که نکونام حاضر به شنیدن پیشنهادهایی که از سوی مدیریت باشگاه به او می‌شود نیست و نمی‌خواهد بازیکن دیگری به غیر از گزینه‌های مدنظرش بخرد. این موضوعی است که خودش به طور رسمی در کنفرانس خبری پس از برتری مقابل ملوان به آن اشاره کرد؛ «در کارم تعارف ندارم. هیچ بازیکنی بدون نظر من جذب نخواهد شد. منتظر محمد بازیکن باکیفیتی بود اما به خاطر سقف بودجه مجبور شدیم او را به تیم‌های دیگر بدهیم. نفراتی که در استقلال بازی می‌کنند قطعا بهترین کیفیت را دارند، چون استقلال تیم بزرگی است و بازیکن بزرگ برای باشگاه بزرگ است. شاید این نفرات در مراحلی اشتباهاتی داشته‌اند اما اصلا به این موضوع نگاه نمی‌کنم، چون آنها بهترین هستند و کیفیت واقعی خود را هم نشان می‌دهند». نکونام و استقلال حالا با چنین فعل و انفعالات نقل و انتقالاتی باید رودرروی سپاهانی قرار بگیرند که تا دندان مسلح است و خریدهای بسیار خوبی، برخلاف استقلال، در بازار داشته است./شرق

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.