تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1397 - 15:26
کد خبر : 38414

دیدار مقامات ایران و بلاروس

دیدار مقامات ایران و بلاروس

آرمان شرق:مصطفی اویسی سفیر کشورمان در بلاروس با میخاییل میاسنکویچ رییس مجلس سنای این کشور دیدار کرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا،  در آستانه سفر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی به بلاروس، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مینسک با میخاییل میاسنکویچ رییس مجلس سنای بلاروس دیدار و گفت‌وگو کرد. در این

آرمان شرق:مصطفی اویسی سفیر کشورمان در بلاروس با میخاییل میاسنکویچ رییس مجلس سنای این کشور دیدار کرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا،  در آستانه سفر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی به بلاروس، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مینسک با میخاییل میاسنکویچ رییس مجلس سنای بلاروس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مصطفی اویسی سفیر کشورمان در بلاروس با تاکید بر اهمیت سفر هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به بلاروس در بهبود روابط دوجانبه نقش گفتگوهای پارلمانی دو کشور را در ارتقاء سطح مختلف روابط فیمابین  بسیار سازنده برشمرد و همچنین هماهنگیهای نهایی در خصوص سفر هیات پارلمانی ایران را مورد پیگیری قرار داد.

همچنین در این دیدار  میاسنکویچ رییس مجلس سنای بلاروس با اشاره به جایگاه تاریخی و تمدنی ایران، سطح روابط فیمابین در حوزه های مختلف سیاسی و اقتصادی را مناسب توصیف و با برشمردن ظرفیتهای موجود دو کشور بر قابلیت توسعه هرچه بیشتر روابط تاکید کرد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.