تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 22:26
کد خبر : 121353

دلار دنده معکوس زد

دلار دنده معکوس زد

آرمان شرق-گروه اقتصاد:برخی از معامله گران مدعی بودند که اسکناس آمریکایی در شروع معاملات هرات  تقریبا ۳۰۰ تومان بالاتر از نرخ بسته شده دیروز بود اما با ادامه معاملات نرخ دلار درهرات عقب نشست و نسبت به عصر دوشنبه رنج شد. در واپسین ساعات معاملات نقدی هرات قیمت دلار تقریبا ۲۵۰ تومان پایین تر از روز قبل به فروش رسید. 

دلار دنده معکوس زد

دلار دنده معکوس زد/ قیمت ربع سکه ریخت

به گزارش اقتصادنیوز ، برخی فعالان عنوان می‌کردند که بازار به مرحله زمانی رسیده است که بخشی از معامله‌گران تمایل دارند به‌جای فعالیت در بازار، تماشاگر تغییرات قیمتی باشند. آنها در صورتی بار دیگر در بخش معاملات فعال خواهد شد که قیمت دلار از سطوح مقاومتی و حمایتی حساس عبور کند و وارد فاز تازه‌ای از تغییرات شود.

دلار دنده معکوس زد

برخی از معامله گران مدعی بودند که اسکناس آمریکایی در شروع معاملات هرات  تقریبا ۳۰۰ تومان بالاتر از نرخ بسته شده دیروز بود اما با ادامه معاملات نرخ دلار درهرات عقب نشست و نسبت به عصر دوشنبه رنج شد. در واپسین ساعات معاملات نقدی هرات قیمت دلار تقریبا ۲۵۰ تومان پایین تر از روز قبل به فروش رسید.

در سلیمانیه هم معامله گران در ابتدای معاملات امروز شاهد افت محدود نرخ دلار بودند اما در نیمه روز دلار به سمت  مرز مقاومتی جدید حرکت کرد.نرخ دلار در بازار سلیمانیه عصر امروز مانند بازار هرات دنده معکوس زد و اندکی پایین امد

ساز مخالف اتحادیه با کف بازار

برخی از معامله گران امروز مدعی بودند نرخ حواله درهم نیز در مقایسه با روز قبل تقریبا ۸۰ تومان رشد کرده بود. اما عصر امروز نرخ درهم در مقایسه با دیروز ۴۰ تومان بالاتر بود. در تهران هم طبق سایت اتحادیه طلا و ارز نرخ اسکناس آمریکایی عصر امروز مسیر صعود را دنبال کرده است.

قیمت طلا رشد کرد

بازار جهانی طلا امروز شاهد رشد قیمت طلا بود. قیمت اونس طلا عصر امروز ۶ دلار بالا رفت و به ۱۸۷۶ دلار رسید. در بازار داخلی ایران قیمت طلا ۱۸ عیار امروز تا ۱میلیون و ۸۹۵ هزار و ۶۰۰ تومان بالا رفت اما عصرامروز در محدوده ۱ میلیون و ۸۸۰ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید.این قیمت در مقایسه با روز قبل ۳ هزار و ۹۰۰ تومان رشد کرده بود.

قیمت سکه امامی امروز  در سایت اتحادیه طلا و ارز نسبت به روز گذشته با گپ منفی باز شد. بالاترین قیمت فلز زرد رنگ داخلی در سایت فوق ۲۱ میلیون و۵۵ هزار تومان بود.

نرخ سکه عصرامروز  در محدوده ۲۱میلیون و ۵۲ هزار تومان به فروش رسید. روز گذشته اخرین قیمت سکه در این سایت ۲۰ میلیون ۸۹۹ هزار تومان بود

قیمت ربع سکه پایین آمد

قیمت ربع سکه امروز در محدوده ۸ میلیون و ۱۵۰  هزار تومان معامله شد .ربع سکه دیروز تا ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بالا رفته بود. به نظر می رسد با خبر ورود ربع سکه به بورس کالا از روز شنبه اینده  بخشی از حباب این فلز زرد رنگ در حال تخلیه شدن است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.