تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 10:10
کد خبر : 147740

ضامن بمب پرسپولیس در دست رئیس باشگاه ژیل

ضامن بمب پرسپولیس در دست رئیس باشگاه ژیل

آرمان شرق-گروه ورزش:علی علیپور، ستاره‌ای بدون جایگزین در پرسپولیس بوده و هواداران این تیم امیدوار به بازگشت او هستند.

ضامن بمب پرسپولیس در دست رئیس باشگاه ژیل

ضامن بمب پرسپولیس در دست رئیس باشگاه ژیل

به گزارش “ورزش سه”، علی علیپور آمارهای فوق‌العاده‌ای در پرسپولیس دارد. او که ۶ فصل متوالی در پرسپولیس حضور داشت و با این تیم در یک فصل کفش طلای آقای گلی را نیز به دست آورد، پس از جدایی‌اش، پرسپولیس در سال‌های اخیر کمبود او را حس کرده است.

علی علیپور که در مجموع همه رقابت‌ها ۲۱۱ بازی برای پرسپولیس انجام داده و در بین ۱۵ بازیکن با سابقه تاریخ سرخ‌ها قرار دارد، در تمام رقابت‌ها ۷۲ گل زده و پنجمین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس است. او با آمار ۵۶ گل در لیگ برتر بهترین گلزن سرخ‌ها در این لیگ است که از سال ۱۳۸۰ اولین دوره‌اش برگزار شده است.

1984207

علیپور که پس از سال‌ها حضور در پرسپولیس برای پیشرفت بیشتر راهی پرتغال شد تا لژیونر شود اما در یک سال اخیر با مصدومیت سخت رباط صلیبی روزهای تلخی را سپری کرد. او که حالا به میادین بازگشته بار دیگر مورد توجه پرسپولیس قرار دارد.

این مهاجم ۲۸ساله مهره مهمی برای پرسپولیس بود که قرمزها هیچ‌گاه نتوانستند جایگزین و گلزن شش دانگی را پس از جدایی او در اسکواد خود پیدا کنند. بدون شک بازگشت علیپور می‌تواند خبر بسیار خوبی در این روزهای حساس برای پرسپولیسی‌ها باشد.

به گفته حسین شهریاری، رئیس هیئت مدیره پرسپولیس آنها پس از جذب عبدالکریم و آل کثیر در پی جذب علیپور هستند و مذاکره با باشگاه ژیل ویسنته پرتغال در حال انجام است و مدیران پرسپولیس پیگیر گرفتن جواب از این باشگاه هستند. همچنین رقم جذب علیپور هنوز مشخص نشده و آنها ابتدا باید در مذاکره را با باشگاه علیپور باز کنند‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.