تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402 - 10:04
کد خبر : 135749

دفاع چپ پرسپولیس از کامرون می آید

دفاع چپ پرسپولیس از کامرون می آید

آرمان شرق-گروه ورزش:سایدو ابراهیم مدافع ۲۲ ساله کامرونی مدنظر یحیی گل محمدی قرار گرفته است. این بازیکن چپ پا که به طور تخصصی در پست مدافع چپ بازی می کند، عضو تیم ملی زیر ۲۳ سال کامرون است و به تازگی برای تیم ملی این کشور هم به میدان رفته است.

دفاع چپ پرسپولیس از کامرون می آید

سرمربی پرسپولیس یکی از گزینه‌های معرفی شده برای پست مدافع چپ را مورد تایید قرار داده است.

به گزارش فرتاک نیوز،با توجه به اینکه یحیی گل محمدی قصد ندارد از وحید امیری در پست مدافع چپ استفاده کند،پرسپولیس در این پست علی نعمتی و محمد مهدی احمدی جوان را در اختیار دارد. از همین رو یحیی می‌خواهد یک مدافع چپ خارجی را به ترکیب تیمش اضافه کند.برخلاف صحبت‌های درویش که اعلام کرد این باشگاه برنامه‌ای برای خرید مدافع چپ ندارد، یحیی گل محمدی اصرار دارد تا یک مدافع چپ خارجی به خدمت بگیرد. از همین رو گزینه‌های مختلفی طی روزهای گذشته به یحیی و دستیارانش معرفی شدند. از بین گزینه های معرفی شده، یک بازیکن تا این لحظه مورد تایید قرار گرفته و احتمالا مذاکره برای جذب این بازیکن به زودی آغاز خواهد شد. اما این بازیکن کیست؟

طبق شنیده های ما سایدو ابراهیم مدافع ۲۲ ساله کامرونی مدنظر یحیی گل محمدی قرار گرفته است. این بازیکن چپ پا که به طور تخصصی در پست مدافع چپ بازی می کند، عضو تیم ملی زیر ۲۳ سال کامرون است و به تازگی برای تیم ملی این کشور هم به میدان رفته است.

ابراهیم ۱۸۰ سانتی‌متری در لیگ کامرون بازی می‌کند و پرسپولیس برای گرفتن او باید مبلغی را به این باشگاه کامرونی پرداخت کند. این بازیکن همچنین در رده‌های پایه هم برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.