تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1402 - 21:57
کد خبر : 133691

خرید نفسگیر فوتبال ایران در فصل جدید!

خرید نفسگیر فوتبال ایران در فصل جدید!

آرمان شرق-گروه ورزش:نکته جالب اینکه او از محصولات آکادمی رئال مادرید محسوب می‌شود و در تیم C و B رئال مادرید هم حضور داشت و ۶۱ بازی برای این تیم انجام داد که با ۹ گل و ۱۳ پاس گل همراه شد. عمده دوران حضور این بازیکن اسپانیایی در ختافه بود که ابتدا به عنوان بازیکن قرضی و سپس قطعی انجام شد که با اثرگذاری روی شش گل و پاس گل همراه شد.

خرید نفسگیر فوتبال ایران در فصل جدید!

خرید نفسگیر فوتبال ایران در فصل جدید!

باشگاه تراکتور که تا به اینجای نقل‌وانتقالات موفق به خرید ۶ بازیکن شده، عازم استانبول ترکیه شده تا اردویی چند روز را در این شهر برگزار کند.

شاگردان پاکو خمس دو هفته در استانبول اقامت دارند و ۲ بازی دوستانه در این اردو برای تراکتور برنامه‌ریزی شده و امکان دارد این تعداد بازی در روزهای آینده افزایش پیدا کند.

چند روز پیش اعلام شده بود که آلوارو خیمنز وینگر اسپانیایی تیم فوتبال کادیز اسپانیا مدنظر باشگاه تراکتور قرار دارد و حالا این باشگاه با انتشار پستی اعلام کرد که این بازیکن به اردو تی‌تی‌ها در ترکیه ملحق شده و تست‌های پزشکی را با هماهنگی باشگاه در یکی از بیمارستان‌های شهر استانبول پشت سر گذاشته که پس از اخذ تائیدیه‌های پزشکی، قرارداد همکاری با این بازیکن را منعقد کند.

جدیدترین خرید خارجی لیگ برتر ایران از اسپانیا انجام می‌شود.

به گزارش ورزش سه، این ستاره اسپانیایی که فصل گذشته به صورت قرضی از کادیز جدا شده بود، با پایان قرارداد قرضی از این تیم اسپانیایی جدا شده و به لیگ ایران خواهد آمد. او سال گذشته در لاس پالماس در لالیگا دو بازی کرد و در ۲۶ بازی موفق شد سه گل هم به ثمر برساند. پیش از آن نیز خیمنز یک نیم فصل در ایبزا بازی کرد و یک گل با پیراهن این تیم به ثمر رساند.

خیمنز ۲۸ ساله که سابقه حضور طولانی در لالیگا یک و دو را دارد، به عنوان هافبک راست و چپ بازی می‌کند و جایگزین خایمه رومرو و محمدرضا عباسی خواهد شد. او همچنین تجربه بازی در پست هافبک کناری، هافبک تهاجمی و حتی مدافع چپ را هم دارد.

1894130
آلوارو خیمنز به اردوی تراکتور رفته و پس از تست پزشکی قراردادش را با این تیم امضا می‌کند.

نکته جالب اینکه او از محصولات آکادمی رئال مادرید محسوب می‌شود و در تیم C و B رئال مادرید هم حضور داشت و ۶۱ بازی برای این تیم انجام داد که با ۹ گل و ۱۳ پاس گل همراه شد. عمده دوران حضور این بازیکن اسپانیایی در ختافه بود که ابتدا به عنوان بازیکن قرضی و سپس قطعی انجام شد که با اثرگذاری روی شش گل و پاس گل همراه شد.

آلوارو خیمنز اسپانیایی مهم‌ترین خبر تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی است که یکی از ۷ سهمیه خارجی و لژیونر سرخپوشان تبریزی را به خود اختصاص می‌دهد. نکته جالب اینکه اگر انتقال نهایی قرضی باشد، او در لیست بزرگسالان تراکتور حضور نخواهد داشت و جزو شش سهمیه آزاد قرار خواهد گرفت.

1894122

خیمنز همچنین بعد از تمدید قرارداد سه بازیکن خارجی و جذب شجاع خلیل‌زاده، پنجمین سهمیه خارجی و لژیونر تراکتور را به خود اختصاص می‌دهد و حالا خمس امکان جذب دو بازیکن دیگر از این دسته را هم خواهد داشت.

او اولین خرید اسپانیایی این فصل فوتبال ایران محسوب می‌شود که بعد از خایمه رومرو، دومین بازیکن تراکتور از این کشور هم خواهد بود. احتمال دارد خمس حداقل یک بازیکن دیگر را هم از لالیگا به خدمت بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.