عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه نیاز به یک مهاجم شش دانگ دارد.

حسین خبیری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: دکتر سجادی یکی از نجیب‌ترین مسئولان بود که خصلت‌های خوبی برای وزارت ورزش داشت. او دکترای ورزش داشت و از طرف دیکر یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ما بود که از این نظر هم شناخت خوبی از ورزش داشت. از طرف دیگر آقای سجادی کارنامه خوبی در ورزش داشت اما به خاطر حادثه بالگرد دیگر نتوانستند کار را ادامه بدهند. به آقای سجادی خسته نباشید می‌گوییم و از آقای رئیس جمهور هم تشکر می‌کنیم که جانشین آقای سجادی را مدیری از جنس ورزش انتخاب کردند. آقای کیومرث هاشمی خاک ورزش را خورده‌اند و در این سه دهه که در ورزش حضور داشته مدیری خوش نام بوده‌اند. ما که در ورزش هستیم خوشحالیم از این که رئیس جمهور به یک مدیر ورزش اعتماد کردند. مطمئنا آقای هاشمی با سابق مدیریت ورزشی که دارند در وزارت ورزش موفق خواهند بود.

او درباره اینکه رضا درویش در مصاحبه‌های خود بارها اعلام کرده که بهتر بود پرسپولیس قهرمان نمی‌شد تا آپشن‌های قرارداد بازیکنان فعال نمی‌شد، هم گفت: آقای درویش حتما منظوری نداشته‌اند. بالاخره او از نظر پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان تحت فشار است. البته آقای درویش ۱۰۰ درصد مبالغ قرارداد بازیکنان را تا به حال پرداخت کرده‌اند اما حرفی که می‌زنند درست نیست. فلسفه پرسپولیس، قهرمانی است و هواداران چیزی جز قهرمانی نمی‌خواهند. از زمان تاسیس باشگاه پرسپولیس تا به حال بزرگان زیادی به این باشگاه آمدند و نام پرسپولیس همیشه قهرمانی را یدک می‌کشیده است. این قهرمانی‌ها برای صاحبان اصلی باشگاه یعنی هواداران بسیار مهم است. وقتی در بازی‌های بزرگ پرسپولیس شکست می‌خورد برخی هواداران عزیزشان را از دست می‌دهند. این نشان می‌دهد که برای هواداران پرسپولیس قهرمانی آن هم از نوع پاک آن بسیار مهم است.

خبیری همچنین گفت: وقتی میلیاردها تومان خرج می‌شود، هدف قهرمانی است و فکر می‌کنم آقای درویش به خاطر فشار کاری که داشتند این حرف‌ها را بر زبان آورده‌اند. همه فلسفه پرسپولیس را می‌دانند که قهرمانی است.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس مهاجم خارجی جذب خواهد کرد یا خیر؟ گفت: بحث بازیکن خارجی نیست، بحث نیاز تیم است. ما به دنبال این بودیم با توجه به نیاز کادر فنی عمل کنیم. پرسپولیس سه مهاجم از دست داده و در مقابل فقط شهاب زاهدی جذب شده است. اگر اخبار را دنبال کنید می‌بینید که رقبای ما در آسیا تیم‌هایشان را قدرتمند می‌بندند و برای همین هواداران پرسپولیس نگران هستند و انتظار دارند باشگاه یک مهاجم شش دانگ جذب کند. البته نباید با عجله مهاجمی جذب کنیم که از نظر فنی به تیم کمک نکند. باید بازیکنی به پرسپولیس بیایید که کارایی لازم را داشته باشد. قطعا می‌دانم کادر فنی نیاز به یک مهاجم شش دانگ دارد و فکر می‌کنم با توجه به وضعیت رقبای ما در آسیا، نگرانی هواداران ما به حق است. امیدوارم آقای درویش با هماهنگی آقای گل‌محمدی مهاجم خوبی را جذب کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه با حسن کامرانی‌فر برای معاونت ورزشی مذاکره کرده است یا خیر؟ هم گفت: از آقای محمدی تشکر می‌کنم که مدیر بسیار خوبی بودند اما در نهایت جدا شدند. تا به حال  موضوع مذاکره با گزینه‌ها را آقای درویش با هیات مدیره مطرح نکرده‌اند اما مذاکرات با گزینه‌های مختلف ادامه دارد.