دبیر هیات فوتبال تهران توضیحاتی درمورد تعداد تماشاگران دربی ۱۰۳ ارائه کرد.

عباس تیموری درمورد برگزاری جام رمضان فوتسال تهران پس از ۱۲ سال، اظهار داشت: پس از وقفه یک طولانی برای برگزاری مجدد این مسابقات برنامه‌ریزی کردیم‌. بیماری کرونا هم مزید بر علت شد تا فوتسال آسیب جدی ببیند. شهرستان‌های استان و حوزه‌های مختلف شهر تهران در این مسابقات شرکت کردند. دوست داشتیم ۲ تیم بزرگ پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس هم در جام رمضان باشند اما به دلیل فعالیت نداشتن در فوتسال و برخی مشکلات نتوانستند در این تورنمنت شرکت کنند. امیدوارم با این مسابقات بتوانیم قدم موثری برای احیای فوتسال تهران برداریم.

وی درمورد تمهیدات درنظر گرفته شده برای برگزاری دربی ۱۰۳ پایتخت و اینکه آیا حضور ۴۵ هزار هوادار در این بازی قطعی است، عنوان کرد: جلسات هماهنگی این بازی ۲۴ ساعت قبل از بازی برگزار می‌شود. تاکنون صحبت‌ها مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت ورزشگاه آزادی است. نکته مثبت بازی نیز استفاده از کمک داور ویدئویی است و با توجه به شرایط جدول امیدوارم استقلال و پرسپولیس یک مسابقه تماشاگرپسند که آبروی فوتبال پایتخت است، ارائه بدهند.

دبیر هیات فوتبال تهران اضافه کرد: حضور ۴۵ هزار تماشاگر در این بازی گمانه‌زنی است. البته این ظرفیت حداقلی است اما با تلاش مدیریت شرکت توسعه و ورزشگاه آزادی امیدواریم شاهد تماشاگران بیشتری باشیم.