تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 شهریور 1397 - 11:22
کد خبر : 36632

حضور بشار اسد و خانواده‌اش در رستورانی در دمشق+ تصاویر

حضور بشار اسد و خانواده‌اش در رستورانی در دمشق+ تصاویر

آرمان شرق:فعالان شبکه‌های اجتماعی تصویری از حضور رئیس‌جمهور سوریه به همراه خانواده‌اش در رستورانی در دمشق را منتشر کردند. به گزارش آرمان شرق و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان فعالان شبکه های اجتماعی روز چهارشنبه تصویری از بشار اسد، رئیس جمهور سوریه را به همراه همسر و فرزندانش در یکی از رستوران‌های واقع در

آرمان شرق:فعالان شبکه‌های اجتماعی تصویری از حضور رئیس‌جمهور سوریه به همراه خانواده‌اش در رستورانی در دمشق را منتشر کردند.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان فعالان شبکه های اجتماعی روز چهارشنبه تصویری از بشار اسد، رئیس جمهور سوریه را به همراه همسر و فرزندانش در یکی از رستوران‌های واقع در بخش قدیمی دمشق منتشر کردند.

حضور بشار اسد به همراه خانواده در رستورانی در دمشق+ تصاویر

رسانه های سوری و فعالان فیسبوک اعلام کردند صاحب یکی از رستوران‌های واقع در محله «باب توما» در منطقه قدیم دمشق، تصاویری از خود به همراه خانواده بشار اسد را منتشر کرد و در زیر آن نوشت: امروز بخاطر حضور بهترین خانواده و بهترین رئیس، زیباترین روز زندگی‌ام بود. این مقدار تواضع قابل تصور نیست.

حضور بشار اسد به همراه خانواده در رستورانی در دمشق+ تصاویر

وی همچنین برای همسر بشار اسد که به تازگی اعلام شده به سرطان سینه مبتلاست، آرزوی شفای عاجل کرد. در تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، اسما اسد، همسر رئیس جمهور سوریه به همراه دو پسرش حافظ و کریم و دخترش زین الاسد در کنار بشار اسد و صاحب رستوران مشاهده می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.