تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 آذر 1397 - 9:45
کد خبر : 49626

جهانگیری به کرمانشاه رفت

جهانگیری به کرمانشاه رفت

آرمان شرق:اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور وارد کرمانشاه شد. ‌به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، اسحاق جهانگیری دقایقی پیش وارد فرودگاه کرمانشاه شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولین استان قرار گرفت. سفر جهانگیری به منظور بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و اطلاع از آخرین

آرمان شرق:اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور وارد کرمانشاه شد.

‌به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، اسحاق جهانگیری دقایقی پیش وارد فرودگاه کرمانشاه شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولین استان قرار گرفت.

سفر جهانگیری به منظور بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و اطلاع از آخرین وضعیت روند امدادرسانی به زلزله زدگان انجام شده است.

جهانگیری در این سفر یک روزه، علاوه بر بازدید از مناطق زلزله زده، در جلسه ستاد بحران استان نیز شرکت خواهد کرد تا از آخرین گزارش ها در مورد میزان خسارات وارد شده و اقدامات صورت گرفته برای اسکان زلزله زدگان جویا شود و تصمیمات لازم جهت آغاز روند بازسازی و جبران خسارات، اتخاذ گردد.

زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه – ۴ آذر- استان کرمانشاه را لرزاند که خساراتی به برخی واحدهای مسکونی استان کرمانشاه وارد کرد. همچنین در زلزله ۷.۳ ریشتری آبان سال گذشته به بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی استان کرمانشاه آسیب وارد شد که در حال مرمت یا بازسازی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.