معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که از دلیل احضار خود به کمیته اخلاق اطلاعی ندارد.

حسین بادامکی در خصوص احضارش به کمیته اخلاق گفت: من اصلاً صحبت نکردم و فقط یک استوری گذاشتم و دلیل احضارم را نمی‌دانم. فقط به من اطلاع دادند و نمی‌دانم بابت این موضوع است یا مسئله دیگری.

وی در واکنش به این موضوع که دلیل احضارش در خصوص صحبت او درباره باشگاه استقلال بوده، گفت: صحبت خاصی نکردم، فقط سؤال شد و جواب دادم.

وی درباره بازی با هوادار عنوان کرد: خداراشکر که ۳ امتیاز به دست آمد تا با یک روحیه خوب و اعتماد به نفس بیشتر برای دربی آماده شویم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره حضور درویش در تمرین پرسپولیس گفت: جلسه خاصی نبود، مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفت سر تمرین به بازیکنان سر بزند و مشکل خاصی نبود.

بادامکی در پاسخ به این سؤال که عملکرد پرسپولیس مقابل هوادار برای دربی امیدوارکننده بود و گل‌محمدی ظاهراً از فرصت‌سوزی سرخپوشان راضی نبود، عنوان کرد: از کجا می‌دانید که یحیی راضی نبود؟ مربی در کنار زمین تلاش می‌کند که تیمش برنده شود. هوادار هم بازیکنان خوبی دارد و باید در جایگاه بهتری در جدول باشد. با توجه به شرایطی که در بازی با الدحیل داشتیم طبیعی بود که در این بازی استرس داشته باشیم و قبل از دربی هم بود و دوست نداشتیم امتیاز از دست دهیم. مهم ۳ امتیاز بود تا در جدول به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.

وی درباره حضور ۳،۴ بازیکن جوان روی نیمکت و دست خالی کادرفنی گفت: قطعاً به فکر این هستیم که تیم را تقویت کنیم. تیم‌های آکادمی ما خوب کار می‌کنند و بازیکنان جوان خوبی به تیم بزرگسال اضافه شدند که جای امیدواری دارد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که گل‌محمدی لیستی به باشگاه داده است؟ خاطرنشان کرد: هنوز لیستی به ما ارائه نشده ولی بعد از دربی اتفاقاتی می‌افتد.

بادامکی در واکنش به منتشر شدن عکسی در رسانه باشگاه استقلال پس از باخت پرسپولیس مقابل الدحیل و اینکه این شرایط باعث حساس‌تر شدن دربی می‌شود؟ گفت: دربی همیشه حساس بوده بویژه که دو تیم الان بالای جدوف هستند و حساسیت بیشتر می‌شود. ما به این مسائل توجه نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم تمرکزمان روی تیم خودمان باشد و روز دربی با بالاترین کیفیت بازی کنیم.