تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1400 - 0:26
کد خبر : 86040

خبر خوش از لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان

خبر خوش از لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان

آرمان شرق- منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد: پس از ساعت‌ها و روزها کار کارشناسی و طی گمانه زنی‌ها و برگزاری جلسات فشرده با سازمان‌های ذیربط، بالاخره لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان با ۱۶ هزار میلیارد تومان بارگذاری شد‌.

لایحه رتبه بندی فرهنگیان با ۱۶ هزار میلیارد تومان بارگذاری شد‌.

منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد: پس از ساعت‌ها و روزها کار کارشناسی و طی گمانه زنی‌ها و برگزاری جلسات فشرده با سازمان‌های ذیربط، بالاخره لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان با ۱۶ هزار میلیارد تومان بارگذاری شد‌.

منادی گفت: مربی آموزشیار حذف و پایه حقوق براساس مربی تعیین شد. او حفظ ۸۰ درصد هیئت علمی واتصال به دانشگاه را جزء ابداعات خود و یکی از اصلی‌ترین خواسته‌ها و مطالبات این لایحه اعلام کرد.

وی اظهار داشت: از ابتدای رتبه بندی فرهنگیان تا کنون ،تمام همّ و غم خود را در حفظِ بسته ی مهم (اتصال به دانشگاه و ۸۰ درصد هیئت علمی) قرار داده بود که خوشبختانه در این مسیر ریل گذاری شده است.

به گفته او لایحه رتبه بندی روز یکشنبه ۲۱ آذر در صحن مجلس بررسی خواهد شد.

رتبه معلمان با مدرک تحصیلی فرهنگیان
با تصویب طرح رتبه بندی معلمان رئیس مرکز برنامه‌­ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: اعمال مدرک تحصیلی کارکنان شاغل در مشاغل اداری فقط برای یک مقطع تحصیلی و مشمولان طرح طبقه­‌بندی مشاغل معلمان کشور در طرح رتبه بندی معلمان که در واحد‌های آموزشی به امر تدریس اشتغال دارند، صرفاً تا دو مقطع تحصیلی بالاتر با احراز شرایط مجاز است.

ناصر سلیمان‌زاده در اطلاعیه‌ای خطاب به مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها بر اجرای صحیح دستورالعمل‌های صادره اعمال مدرک تحصیلی و ادامه تحصیل فرهنگیان شاغل تاکید و موارد زیر را متذکر شد:

کدام مدرک برای کارکنان شاغل در رتبه بندی معلمان ثبت می‌شود؟
– به استناد مفاد بخشنامه ۲۷ دیماه سال ۹۹ اعمال مدرک تحصیلی کارکنان شاغل در مشاغل اداری فقط برای یک مقطع تحصیلی و مشمولان طرح طبقه­ بندی مشاغل معلمان کشور که در واحدهای آموزشی به امر تدریس اشتغال دارند، صرفاً تا دو مقطع تحصیلی بالاتر با احراز شرایط مجاز است./نورنیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.