تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 - 18:57
کد خبر : 121088

«تفهیم اتهام» برخی مقامات دولت روحانی؟

«تفهیم اتهام» برخی مقامات دولت روحانی؟

آرمان شرق-گروه سیاست:مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی گفت: در حال حاضر برای مسئولان سابق وزارتخانه‌ها مانند وزارت نفت، وزارت کشور، وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه و سازمان ملی استاندارد طبق ماده ۳۲ و ۳۳ سازمان بازرسی کل کشور تفهیم اتهام و اخذ دفاع صورت گرفت و پرونده در سیر ارجاع به مرجع قضائی است.

این برای اولین بار است که پرونده قضائی مسئولان عالی‌رتبه کشور به دادسرای تهران معرفی می‌شود.

مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی گفت: در حال حاضر برای مسئولان سابق وزارتخانه‌ها مانند وزارت نفت، وزارت کشور، وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه و سازمان ملی استاندارد طبق ماده ۳۲ و ۳۳ سازمان بازرسی کل کشور تفهیم اتهام و اخذ دفاع صورت گرفت و پرونده در سیر ارجاع به مرجع قضائی است.
به گزارش مهر سعید بابازاده از ارجاع پرونده مسئولان عالی‌رتبه کشور به دادسرای تهران خبر داد و گفت: طبق بررسی‌های انجام شده اگرچه در سابق برای چندین مسئول در دستگاه‌ها ترک فعل لحاظ شد و پرونده تخلفاتی تشکیل شد اما در حال حاضر برای مسئولان سابق وزارتخانه‌ها مانند وزارت نفت، وزارت کشور، وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه و سازمان ملی استاندارد طبق ماده ۳۲ و ۳۳ سازمان بازرسی کل کشور تفهیم اتهام و اخذ دفاع صورت گرفت و پرونده در سیر ارجاع به مرجع قضائی است.
مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی خاطرنشان کرد: این برای اولین بار است که پرونده قضائی مسئولان عالی‌رتبه کشور به دادسرای تهران معرفی می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.