تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 7:55
کد خبر : 130269

تفاهم‌نامه همکاری مجتمع صنعتی اسفراین و فولاد مبارکه

تفاهم‌نامه همکاری مجتمع صنعتی اسفراین و فولاد مبارکه

­آرمان شرق-گروه اقتصاد:تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک مجتمع صنعتی اسفراین با شرکت فولاد مبارکه اصفهان به منظور تأمین فولاد خام آلیاژی مورد نیاز سازندگان تجهیزات و قطعات یدکی فولاد مبارکه امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری مجتمع صنعتی اسفراین و فولاد مبارکه

تفاهم‌نامه همکاری میان مجتمع صنعتی اسفراین و فولاد مبارکه اصفهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیر عامل مجتمع صنعتی اسفراین با بیان این که این دو مجموعه صنعتی دو قطب فولاد کشور می‌باشند، گفت: با انعقاد این تفاهم‌نامه متریال مورد استفاده پیمانکاران فولاد مبارکه را به وزن تقریبی ۴ هزار تن تأمین خواهیم کرد و اخذ سفارش قطعات راهبردی و خاص شرکت فولاد مبارکه را نیز بیش از گذشته در برنامه تولید خواهیم داشت.
عباس بیابانی افزود: با انعقاد این تفاهم‌نامه زمینه تبادل دانش و فناوری، جلسات هم‌اندیشی، جلسات آموزشی مشترک، اتاق فکر مشترک بین دو شرکت فراهم خواهد شد.
همچنین مدیر عامل فولاد مبارکه نیز با بیان این که شرکت فولاد اسفراین از تأمین کنندگان اصلی قطعات سنگین، مجتمع فولاد مبارکه می‌باشد، گفت: با توجه به این که ظرفیت‌های بسیار ارزشمند و پرافتخاری در مجتمع صنعتی اسفراین ایجاد شده است، شرکت فولاد مبارکه نیاز خود را به واردات قطعاتی که در این مجتمع صنعتی قابلیت تولید دارد کاهش خواهد داد.
محمدیاسر طیب‌نیا افزود: سیاست ما حمایت از صنایع داخلی و شرکای تجاری است تا هم کشور و هم صنعت بهره‌مند شوند و در شرایط تحریم از همکاری با صنایع داخلی و استفاده از ظرفیت‌های بومی استقبال خواهیم کرد.
گفتنی است؛ این تفاهم‌نامه در حاشیه بازدید مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره فولاد مبارکه اصفهان از مجتمع صنعتی اسفراین صورت گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.