تاریخ انتشار : یکشنبه 2 دی 1397 - 16:30
کد خبر : 52828

امروز قیمت مرغ چقدر بود ؟

آرمان شرق:رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: کمبود نهاده دامی باعث شده مرغداری‌ها از جوجه‌ریزی خودداری کنند. تا زمانی که تولید کاهش داشته باشد این افزایش قیمت ادامه خواهد داشت. به گزارش آرمان شرق ،مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص افزایش قیمت مرغ در

آرمان شرق:رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: کمبود نهاده دامی باعث شده مرغداری‌ها از جوجه‌ریزی خودداری کنند. تا زمانی که تولید کاهش داشته باشد این افزایش قیمت ادامه خواهد داشت.

به گزارش آرمان شرق ،مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص افزایش قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت مرغ امروز یکشنبه ۲ دی ماه با ۷۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

وی افزود: قیمت مرغ زنده ۹۸۰۰ تومان، در کشتارگاه ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان، در میدان بهمن ۱۳ هزار و ۲۰۰تومان، تحویل درب واحدهای صنفی ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان و در خرده‌فروشی‌ها ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تاکید کرد: مهمترین دلیل افزایش قیمت مرغ کاهش تولید و عرضه به خاطر کمبود نهاده دامی است و مرغداری‌ها از جوجه‌ریزی خودداری می‌کنند. هرچه تولید کاهش داشته باشد این افزایش قیمت ادامه خواهد داشت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.