تاریخ انتشار : جمعه 16 آذر 1397 - 16:29
کد خبر : 50724

آشنایی با بهترین آنتی ویروس سال ۲۰۱۸

آرمان شرق:آنتی ویروس ها کلید محافظت از کامپیوتر شما و همچنین فایل ها و داده هایی هستند که در آن ذخیره می کنید. امروزه انواع تهدیدات امنیتی مرتبط با ویروس ها، تروجان ها و نرم افزارهای مخرب وجود دارد که ابتلا به هر کدام از آنها پیچیدگی و آسیب پذیری های خاص خود را دارد. به گزارش

آرمان شرق:آنتی ویروس ها کلید محافظت از کامپیوتر شما و همچنین فایل ها و داده هایی هستند که در آن ذخیره می کنید. امروزه انواع تهدیدات امنیتی مرتبط با ویروس ها، تروجان ها و نرم افزارهای مخرب وجود دارد که ابتلا به هر کدام از آنها پیچیدگی و آسیب پذیری های خاص خود را دارد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از کالاسودا ، بهترین راه حل برای محافظت از این تهدیدات، نصب یک آنتی ویروس است. در گزارش امروز به معرفی بهترین آنتی ویروس های ۲۰۱۸ خواهیم پرداخت که برای حفاظت از ابتلا به ویروس برای تبلت ها، لپ تاپ یا … روی آنها نصب می شود. بهترین آنتی ویروس ۲۰۱۸، در حال حاضر و به انتخاب سردبیر techadvisor آنتی ویروس Bitdefender است. همچنین در صدر این لیست نام محصولات دیگری چون نورتون و ESET به چشم می خورد.

آنتی ویروس BITDEFENDER TOTAL SECURITY 2019
بسته نرم افزاری بیت دیفندر در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۱۸ برای انواع سیستم عامل ها مانند ویندوز، MacOS، iOS و اندروید عرضه شده است. این نرم افزار می تواند بهترین حفاظت را از انواع تروجان ها در برابر تهدیدات الکترونیکی در سراسر سیستم عامل ها برای کاربر به ارمغان آورد. این نرم افزار در حال حاضر ۵۰۰ میلیون کاربر داشته و این حاکی از اعتماد زیاد به این نرم افزار است.

آنتی ویروس NORTON SECURITY DELUXE 2018
آنتی ویروس نورتون یک محصول جذاب برای کاربرانی که خواهان محتاطانه رفتار کردن در فضای مجازی هستند. این آنتی ویروس محصول شرکت Symantec است. نورتون پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از کامپیوتر را به شما وعده می دهد. نورتون حفاظت از مرورگر را با مدیریت پسوردها، Scam insight و ابزارهای عملکرد برای سرعت بخشیدن به رایانه همراه می سازد. قیمت این آنتی ویروس برای استفاده همزمان از ۵ دستگاه ۷۰ یورو است، هر چند تخفیف هایی نیز در سایت نورتون در این خصوص وجود دارد.

آنتی ویروس ESET INTERNET SECURITY 11
این آنتی ویروس در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۱۸ رونمایی شد و با دارا بودن یک رابط کاربری ساده است اما در پس آن یک ابزار امنیتی قابل توجه و دقیق وجود دارد. خوشبختانه از نظر قیمت نیز این آنتی ویروس مقرون به صرفه است و یکی از بهترین گزینه های ضد ویروس مورد علاقه کاربران کامیپوترهای رومیزی است. همچنین یک اسکنر رسانه های اجتماعی، ابزار ضدسرقت، ابزار حفاظت از شبکه های خانگی، حفاظت از بانکداری و امنیت پرداخت ها به این آنتی ویروس مجهز است.

آنتی ویروس KASPERSKY SECURITY CLOUD
این آنتی ویروس نیز در ۱۰ می ۲۰۱۸ رونمایی شد و تمام ابزارهای موردنیاز یک انتی ویروس کامل را در خود دارد. آنچه در مورد این آنتی ویروس برجسته است، فناوری امنیتی انطباق یافته است که می تواند به طور خودکار تنظیماتش را بر اساس فعالیت های فعلی شما تنظیم کند. همچنین به شما کمک می کند تا دستگاه های غیر مجاز و وبسایت های مضر را تشخیص دهید و رمزهای عبور قوی تری با مدیریت بهتری داشته باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.