تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 - 7:28
کد خبر : 141454

تعویض انضباطی کنعانی زادگان و رفیعی

تعویض انضباطی کنعانی زادگان و رفیعی

آرمان شرق-گروه ورزش:در حالی که کارگردان تلویزیونی روی صورت شهاب زاهدی به عنوان بازیکنی که توپ را کاشته و مهیای زدن ضربه می‌کند، زوم کرده بود، تماشاگران، خبرنگاران و البته بازیکنان حاضر در زمین یک واقعه عجیب را از نزدیک تماشا کردند؛ بحث و جدال ستاره‌ها با یکدیگر و در نهایت تصمیم جنجالی یحیی گل‌محمدی.

تعویض انضباطی کنعانی زادگان و رفیعی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی ۲ تعویض انضباطی در این تیم انجام داد.

تیم پرسپولیس با تک گل سعید صادقی نیمه اول بازی با استقلال تاجیکستان را با برد پشت سر گذاشت اما آغاز نیمه دوم برای پرسپولیس با ۲ تغییر عجیب همراه بود.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بین ۲ نیمه محمدحسین کنعانی‌زادگان و سروش رفیعی را از بازی بیرون کشید که این اقدام در حالی که هر ۲ بازیکن در نیمه اول عملکرد خوبی داشتند عجیب بود.

به نظر می‌رسد این تعویض‌ها به دلیل مسائل انضباطی بوده و ارتباطی با مسائل فنی ندارد چرا که در نیمه اول و در یک صحنه جر و بحث شدیدی بین کنعانی‌زادگان و سروش رفیعی به وجود آمد که احتمالا تعویض هر ۲ بازیکن به همین خاطر بوده است.زمانی که در شروع نیمه اول دو ستاره از ترکیب پرسپولیس خارج شدند، مشخص شد که عمق ماجرا بیشتر از یک مشاجره ساده بوده است.

ماجرای جنجالی درگیری سروش و کنعانی!

به گزارش “ورزش سه”، دقایقی پس از اینکه سروش رفیعی یک ضربه ایستگاهی را از دست داد، حرکت تکنیکی محمد عمری در پشت محوطه جریمه استقلال تاجیکستان با خطای مدافع ارمنستانی این تیم همراه شد تا سرخپوشان در یک موقعیت مطلوب صاحب ضربه کاشته شوند.

 

در حالی که کارگردان تلویزیونی روی صورت شهاب زاهدی به عنوان بازیکنی که توپ را کاشته و مهیای زدن ضربه می‌کند، زوم کرده بود، تماشاگران، خبرنگاران و البته بازیکنان حاضر در زمین یک واقعه عجیب را از نزدیک تماشا کردند؛ بحث و جدال ستاره‌ها با یکدیگر و در نهایت تصمیم جنجالی یحیی گل‌محمدی.

ماجرا از این قرار بود که سروش رفیعی قصد داشت دوباره این ضربه را خود بزند اما حسین کنعانی وارد صحنه شد و از او خواست توپ را بدهد تا این مدافع شوتزن شانس خود را برای زدن ضربه امتحان کند. زمانی که سروش مخالفت خود را با این موضوع ابراز کرد، احتمالا کنعانی کنایه یا حرفی به هافبک سرخپوشان زده که خشم او را به دنبال داشته است.

 

در همین لحظات بود که علیرضا بیرانوند خود را به محوطه جریمه استقلال تاجیکستان رساند و شهاب زاهدی نیز در حالی که دست خود را جلوی دهانش گذاشته بود تا کسی نتواند لبخوانی کند، سعی می‌کرد دو بازیکن را آرام کند.

البته زمانی که سروش با میمیک صورت و چند جمله جواب کنعانی را داد، او از کوره در رفت و به نظر قصد داشت به سمت سروش برود تا جواب او را شخصا و از نزدیک بدهد. اما در این لحظه دانیال اسماعیلی‌فر خود را به کنعانی رساند و در حالی که دوربین صحنه را از نمای لانگ نشان می‌داد، سعی کرد کنعانی را آرام کند تا از یک اتفاق بزرگ و مهیب در انظار عمومی جلوگیری شود.

اگرچه در اثر این ضربه ایستگاهی پرسپولیس موفق شد دروازه حریف را باز کند اما یحیی که تمام ماجرا را از کنار خط تماشا می‌کرد، تاب این درگیری باورنکردنی و بی اخلاقی عجیب شاگردانش را نیاورد و احتمالا بعد از تشر در رختکن و اتفاقاتی که بعدا شرح بیشتری از آن به بیرون درز خواهد کرد، هر دو بازیکن را بیرون کشید.

این تصمیم یحیی که شاید از نگاه فنی توجیه چندانی نداشته باشد، بلافاصله در شروع نیمه رخ داد تا سینا اسدبیگی و مهدی ترابی به جای دو بازیکن خطاکار وارد زمین شوند. حالا باید منتظر نشست خبری یحیی و تصمیمات بعدی او ماند. تغییر در ترکیب بیش از اینکه شبیه تعویض باشد، مشابه یک اخراج موقت و ۴۵ دقیقه‌ای بود، آیا حداقل برای یک بازی یحیی دو بازیکن مهم تیمش را کنار خواهد گذاشت؟

کنعانی به سروش: داداشم رفیعی، قلب!

کنعانی به سروش: داداشم رفیعی، قلب!

به گزارش “ورزش سه”، شاید آخرین چیزی که از پرسپولیس انتظار می‌رفت اختلاف میان بازیکنان و از این دست حواشی بود که به طرز عجیبی در بازی با استقلال تاجیکستان بر سر یک ضربه کاشته به وقوع پیوست.

ماجرا از آنجایی شروع شد که سروش رفیعی که بازی قبلی سه بار گلسازی کرده بود پشت ضربه ایستگاهی اول پرسپولیس قرار گرفت که آن را با اختلاف زیاد به بیرون زد و وقتی سرخ‌ها با حرکت انفجاری عمری دوباره صاحب کاشته شدند این بار کنعانی از خط دفاعی سراسیمه به محوطه حریف رفت تا پشت ضربه بایستد اما با مخالفت سروش مواجه شد تا درگیری لفظی میان این دو بازیکن شکل بگیرد‌.

1944487

یحیی گل‌محمدی که برای به هم نخوردن تمرکز تیمش هر دو بازیکن را بین دو نیمه تعویض کرده بود در کنفرانس خبری این درگیری لفظی را تایید کرد اما معتقد بود اتفاق خاصی رخ نداده و نباید بیش از این به آن پرداخته بشود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.