تاریخ انتشار : جمعه 9 شهریور 1397 - 16:30
کد خبر : 37807

تصادف مرگبار اتوبوس شهری با تیر چراغ برق/تصویر

آرمان شرق:برخورد یک اتوبوس مسافربری درون شهری با تیرچراغ برق در میدان سپاد مشهد سه مسافر آن را روانه بیمارستان کرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایران آنلاین ،عباس اتحادی سخنگوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد روز جمعه گفت: صبح امروز اتوبوس خط ۲۱ اتوبوسرانی مشهد در حال حرکت به سمت پایانه گردشگری در میدان سپاد بود

آرمان شرق:برخورد یک اتوبوس مسافربری درون شهری با تیرچراغ برق در میدان سپاد مشهد سه مسافر آن را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایران آنلاین ،عباس اتحادی سخنگوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد روز جمعه گفت: صبح امروز اتوبوس خط ۲۱ اتوبوسرانی مشهد در حال حرکت به سمت پایانه گردشگری در میدان سپاد بود که بطور هزمان یک دستگاه موتورسیکلت نیز از سمت راست قصد واردن شدن به میدان را داشت لذا راننده اتوبوس برای برخورد نکردن با موتورسیکلت، خودرو را به سمت راست کشاند و در این حین کنترل اتوبوس از دست راننده خارج و به تیر چراغ برق برخورد کرد.
وی گفت: بر اثر این حادثه سه نفر از مسافران اتوبوس واحد مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. کارشناسان شرکت برق و آتش نشانی نیز برای ایمن سازی محل وارد عمل شدند.
شهرام طاهرزاده رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: سه مجروح این حادثه با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.