تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آذر 1397 - 8:35
کد خبر : 50121

بهترین روش برای از بین بردن چربی های شکم

آرمان شرق:چربی شکم باعث می شود، هیچ لباسی مناسب شما به نظر نرسد، اما چیزی بدتر از آن در انتظار شماست! وقتی چربی سفید در شکم شما بیشتر می شود و در ارگان های بدن لانه می کند، مشکلات شدید سلامتی را برای آینده تان به وجود می آورد. ما الان می دانیم که این

آرمان شرق:چربی شکم باعث می شود، هیچ لباسی مناسب شما به نظر نرسد، اما چیزی بدتر از آن در انتظار شماست! وقتی چربی سفید در شکم شما بیشتر می شود و در ارگان های بدن لانه می کند، مشکلات شدید سلامتی را برای آینده تان به وجود می آورد. ما الان می دانیم که این نوع چربی، که چربی احشایی نام دارد، از هورمونی مانند کورتیزول و ماده ای مانند سیتوکین استفاده می کند که روی محافظت بدن از انسولین نقش دارند.نتیجه: این خیلی بدتر از فقط اضافه وزن داشتن است. شما در معرض ریسک گرفتن دیابت نوع دوم و بیماری قلبی قرار دارید.
به گزارش آرمان شرق به نقل از بهداشت نیوز:

هیچ وقت از حرکت کردن دست نکشید

فقط یک چیز هست که می توان در مورد چربی احشایی دوست داشت: به راحتی تسلیم تمرینات هوازی می شود. سوزاندن کالری از طریق دویدن، دوچرخه سواری، شنا یا هر چیزی که می تواند ضربان قلب شما را بالا ببرد، در مورد خلاص شدن از این نوع چربی همیشه نسبت به تمرینات مقاومتی برتر است.

پروتئین مصرف کنید

قطعا” می دانید که پروتئین برای لاغر شدن مفید است. می خواهیم آن را به طور دقیقی برایتان توضیح دهیم: وقتی سن شما بالا می رود، بدن شما شروع به تولید انسولین بیشتری می کند. دلیل این امر هم این است که سلول های عضلانی و چربی شما به خوبی به آن پاسخ نمی دهند.

انسولین هم ذخیره چربی را بیشتر می کند، مخصوصا” در اطراف شکم. یک رژیم غنی از پروتئین ممکن است برابر مقاوت انسولینی از شما محافظت کند. در یک مطالعه، زنان چاقی که رژیمی با ۳۰% پروتئین، ۴۰% کربوهیدرات و ۳۰% چربی را به مدت ۸ هفته رعایت کردند، چربی های بسیار زیاد تری را از دست دادند. آن هم نسبت به زنانی که رژیم آن ها شامل ۱۶% پروتئین، ۵۵% کربوهیدرات، و ۲۶% چربی بود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.