تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 9:37
کد خبر : 136534

تحلیل بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک توسط مرتضی کرمانی مقدم

تحلیل بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک توسط مرتضی کرمانی مقدم

آرمان شرق-گروه ورزش:خط هافبک تیم رو به جلو و خوب است. مسعود ریگی بازیکن باتجربه‌ای است و جلوی دفاع خوب بازی کرد. فقط مشکل خط جلویمان بود که باید فکری برایش کنند. اکنون زود است بخواهیم درباره ادامه لیگ بگوییم. مهمترین چیز این است که پرسپولیس اسکلت تیم را حفظ کرده و این یک امتیاز است. بازیکنان هماهنگی خوبی با هم دارند . به آینده خوشبین هستم باید خط حمله ترمیم شود.

تحلیل بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک توسط مرتضی کرمانی مقدم

تلنگر به پرسپولیس؛ حداقل مهاجم خارجی متوسط جذب کنند!

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید خط حمله این تیم وضعیت خوبی ندارد و مدیران باشگاه حتی اگر شده بروند مهاجم متوسط خارجی جذب کنند!

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته نخست لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا درباره برتری یک بر صفر سرخپوشان مقابل آلومینیوم اظهار کرد: به نظرم همین خوب بود که توانستند بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند. به هر حال بازی اول برای هر تیمی سخت است. یک جاهایی هم شانس آوردند که گل نخوردند و بازی مساوی نشد. نیمه دوم آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت و بازی رو به جلویی از خود به نمایش گذاشت.

پرسپولیس بی‌گدار به آب نزد

او ادامه داد: انگار فقط می‌خواستیم در نیمه دوم از گل‌مان دفاع کنیم و بازیکنان بی‌گدار به آب نزدند. با این حال پیروزی شیرینی بود چون سه امتیاز هفته اول نیاز داشتیم. آلومینیوم یک تیم جوان و دونده بود و کار را برای پرسپولیس کمی سخت است. شاید این بازی اول چنین مسائلی طبیعی باشد. این برد برای پرسپولیس مهم بود و برای همین آن‌ها با احتیاط بازی کردند. بازی‌های بعد قطعا وضعیت بهتری خواهند داشت.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین در رابطه با عملکرد شهاب زاهدی گفت: او بازیکن جوانی است و تازه آمده اما امروز چیز خاصی ارائه نداد و چیزی از او ندیدم. خط حمله پرسپولیس وضعیت خوبی ندارد و مشکل دارد و اگر این شکل ادامه پیدا کند قطعا تیم به مشکل می‌خورد. پرسپولیس بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارد و شک نکنید باید بازیکن جذب کند.حتی اگر شده مهاجم متوسط خارجی جذب کنند. پرسپولیس به مهاجم نیاز دارد.

پرسپولیس هماهنگ است

او اضافه کرد: خط هافبک تیم رو به جلو و خوب است. مسعود ریگی بازیکن باتجربه‌ای است و جلوی دفاع خوب بازی کرد. فقط مشکل خط جلویمان بود که باید فکری برایش کنند. اکنون زود است بخواهیم درباره ادامه لیگ بگوییم. مهمترین چیز این است که پرسپولیس اسکلت تیم را حفظ کرده و این یک امتیاز است. بازیکنان هماهنگی خوبی با هم دارند چون چهار سال کنار هم بازی کردند و چند قهرمانی به دست آوردند. به آینده خوشبین هستم باید خط حمله ترمیم شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.