تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 - 9:23
کد خبر : 139335

بیانیه تند بازیکنان استقلال ؛ شمشیر برای خطیر از رو بسته شد!

بیانیه تند بازیکنان استقلال ؛ شمشیر برای خطیر از رو بسته شد!

آرمان شرق-گروه ورزش:تمام این مسائل دست به دست هم داده تا بازیکنان استقلال با انتشار یک استوری مشترک، نسبت به وضعیت موجود اعتراض کنند و با اعلام اینکه استقلال “آدم بزرگ می‌خواهد” شمشیر را برای مدیریت، از رو ببندند.

بیانیه تند بازیکنان استقلال ؛ شمشیر برای خطیر از رو بسته شد!

بیانیه تند بازیکنان استقلال: دیگر رمق نداریم!

به گزارش “ورزش سه”، آرامش نسبی‌ای که پس از صحبت‌های جواد نکونام در برنامه فوتبال برتر به واسطه تعطیلات لیگ و عدم برگزاری بازی‌های استقلال به وجود آمده بود، پنجشنبه شب، یک بار دیگر خراشیده شد و بازیکنان استقلال با انتشار یک استوری مشترک، رسما اعلام کردند که از این وضعیت ناامید و سرخورده هستند.

1928861

مشکلات مالی استقلال نه تنها قصدی برای تمام شدن ندارد بلکه روز به روز افزایش پیدا می‌کند و آبی‌ها هنوز نتوانسته‌اند مطالبات فصل قبل خود را دریافت کنند و هیچ مبلغی نیز از قرارداد فصل جدید به حساب آنها واریز نشده و وعده‌های تیم مدیریتی نیز تاکنون در حد همان وعده مانده است.

1928862

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا بازیکنان استقلال با انتشار یک استوری مشترک، نسبت به وضعیت موجود اعتراض کنند و با اعلام اینکه استقلال “آدم بزرگ می‌خواهد” شمشیر را برای مدیریت، از رو ببندند.

1928863

به نظر می‌رسد در طی مدت زمان مدیریت علی خطیر، گرهی از مشکلات استقلال باز نشده که پس از ۷۲ روز از انتخاب وی به عنوان مدیرعامل باشگاه، بازیکنان و کادرفنی همچنان از شرایط ناراضی بوده و مدعی هستند قدمی در راه حل مشکلات برداشته نشده است.

1928859

در متن استوری بازیکنان استقلال آمده است:

«سلام به هواداران فهیم استقلال
شرایط بحرانی، وعده‌های پوچ و تو خالی، عدم جذب اسپانسر، پرداخت نشدن ۳۰ تا ۴۰ درصد از مطالبات فصل گذشته، واریز نشدن ریالی از قرارداد فصل جدید، عدم تعامل و احترام به مجموعه تیم، بی‌توجهی نسبت به مشکلات بازیکنان، انتشار اخبار جهت‌دار در فضای مجازی و رسانه و انواع و اقسام مشکلات ما را کاملا ناامید و سرخورده کرده است.

به احترام هواداران و نام استقلال، مدتی چشم روی مسایل زیادی بستیم، ولی این میزان از بی‌توجهی و بی‌اعتنایی نوبر است.

تلاش کردیم در جلسه با مدیریت باشگاه مشکلات را مطرح و حل کنیم، اما درخواست مان برای جلسه رد شد. آنجا بود که فهمیدیم گوش شنوایی وجود ندارد و باید حرفمان را با شما بزنیم.

در استقلال ما هر روز یک وعده پوچ و توخالی می‌شنویم. قرار بود تا قبل از روز دهم شهریورماه طلب فصل گذشته تسویه شود، اما این هم از جنس همان وعده‌ها بود. سه ماه گذشته نه خبری از پول است و نه اسپانسر…

تا تکلیفمان روشن نشود، سکوت نخواهیم کرد. دیگر رمقی هم نداریم که تمرین کنیم، چرا که کاملا روشن و مبرهن است برخی‌ها نه تنها دنبال جام و قهرمانی نیستند، بلکه می‌خواهند استقلال را کوچک و به یک تیم معمولی تبدیل کنند.

استقلال تیم بزرگی است و برای بزرگی کردن افکار و آدم بزرگ می‌خواهد. به امید روزی که استقلال و هوادارانش به آرامش برسند.»

بازیکنان استقلال با انتشار یک استوری مشترک، از وضعیت بد مالی باشگاه خبر داده و ضمن بیان اینکه “سرخورده و ناامید” شده‌اند، اعلام کردند که این باشگاه “آدم بزرگ می‌خواهد”.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.