تاریخ انتشار : جمعه 22 اردیبهشت 1402 - 14:06
کد خبر : 129605

بلیت تمام شد؛ هواداران پرسپولیس آزادی را ترکاندند

بلیت تمام شد؛ هواداران پرسپولیس آزادی را ترکاندند

آرمان شرق-گروه ورزش: باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با توجه به فروش تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده برای دیدار امروز این تیم برابر گل‌گهرسیرجان از هواداران تقاضا می‌شود بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند.

بلیت تمام شد؛ هواداران پرسپولیس آزادی را ترکاندند

پرسپولیسی‌ها استادیوم آزادی را برای بازی با گل گهر ترکاندند/ تصاویر

 ایرنا- باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بلیت‌های دیدار امروز این تیم برابر گل‌گهرسیرجان به فروش رفته و هوادارانی که بلیت تهیه نکرده‌اند به استادیوم آزادی نروند.

 باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با توجه به فروش تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده برای دیدار امروز این تیم برابر گل‌گهرسیرجان از هواداران تقاضا می‌شود بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند.

این دیدار از هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در شرایطی آغاز خواهد شد که در صورت برتری شاگردان گل‌محمدی آنها شانس خود را برای قهرمانی در این لیگ بیش از پیش خواهند کرد، سرخ‌پوشان تهرانی در هفته پایانی نیز باید در دیداری خارج از خانه برابر نساجی‌مازندران صف‌آرایی کنند.

در حال حاضر پرسپولیس با ۶۰ امتیاز در صدر است و تیم‌های سپاهان و استقلال نیز با ۵۹ و ۵۶ امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

پرسپولیسی‌ها استادیوم آزادی را برای بازی با گل گهر ترکاندند

به گزارش ۹ صبح، دیدار با گل‌گهر سیرجان آخرین بازی خانگی فصل پرسپولیس محسوب می‌شود و آن‌ها با حضور هواداران خود چشم به سه امتیازی دیگر و تداوم صدرنشینی دوخته‌اند. در شرایطی که یحیی گل‌محمدی و دیگر بازیکنان پرسپولیس درخواست خود را برای حضور پررنگ هواداران و حمایت از سرخ‌ها در مسیر قهرمانی را داشته‌اند، کانون هواداران این تیم نیز برنامه ویژه‌ای را در استادیوم تدارک دیده است.

این کانون قرار است یکی از بزرگ‌ترین پرده نگاره‌های چند وقت اخیر را در استادیوم آزادی به اجرا بگذارد.

در کنار این پرده نگاره جالب توجه در راستای حمایت از تیم، قرار است هشت هزار پرچم و شال نیز در اختیار هواداران حاضر در این جایگاه قرار داده شود تا جلوه ویژه‌ای به سکو‌ها بدهند.

پرسپولیس

این پرده نگاره که نمونه‌های خارجی آن را معمولا در استادیوم‌های اروپایی شاهد بودیم، با همت کانون هواداران پرسپولیس اجرایی شده و طبق شنیده‌ها برای اجرای بخش‌های مختلف آن نزدیک به ۲۰۰ میلیون هزینه شده است. پیگیری‌ها از مدیران باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که باشگاه برای این موضوع هزینه‌ای نداشته و باید دید کانون هواداران برای اجرای آن به چه شکل موفق به تامین منابع شده است؛ بنابراین هواداران حاضر در روبروی جایگاه با مشارکتی ویژه در اجرای این پرده نگاره، در زمان شروع بازی جلوه خاصی به آن خواهند داد. حدود هشت هزار هوادار حاضر در این بخش از سکو‌ها در زمان حضور در جایگاه خود، با پرچم و شال‌هایی در کنار صندلی خود سورپرایز خواهند شد و در لحظه استقرار این پرده نگار، با دود قرمز رنگ قرار است کل این بخش به استقبال بازیکنان رفته و در نهایت نیز هواداران با پرچم و شال خود و بکگراند ویژه این پرده نگاره، خود را آماده حمایت از تیم در آخرین بازی خانگی کنند.

پرسپولیس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.