تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 - 16:19
کد خبر : 42429

اختلاف بزرگ در بارسلونا

آرمان شرق:برنامه تلویزیونی ال چیرینگیتو ادعا کرد که رابطه لیونل مسی و جرارد پیکه، کاپیتان های این فصل بارسا، تیره شده است. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، بارسلونا بعد از شروع خوب در هفته های ابتدایی لالیگا، در سه دیدار اخیر، تنها دو امتیاز کسب کرده و این منجر به بالا

آرمان شرق:برنامه تلویزیونی ال چیرینگیتو ادعا کرد که رابطه لیونل مسی و جرارد پیکه، کاپیتان های این فصل بارسا، تیره شده است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، بارسلونا بعد از شروع خوب در هفته های ابتدایی لالیگا، در سه دیدار اخیر، تنها دو امتیاز کسب کرده و این منجر به بالا گرفتن اختلافات بین دو بازیکن باتجربه این تیم شده است.

با جدایی آندرس اینیستا از بارسا در تابستان گذشته، لیونل مسی در این فصل به کاپیتان اول آبی و اناری ها تبدیل شد و پیکه هم بعد از سرخیو بوسکتس، کاپیتان سوم این تیم است. اما پیکه از اینکه مسی هیچگاه به رسانه ها صحبت نمی کند و در مواقع لازم به دفاع از عملکرد تیم نمی پردازد، ناراحت شده است.

او معتقد است که مسی باید سیاست همیشگی اش در مصاحبه با رسانه های آرژانتینی را کنار بگذارد و بیشتر با رسانه های اسپانیایی گفتگو کند و به این ترتیب، وظایف کاپیتانی اش در خارج از زمین را هم انجام بدهد.

در مقابل، مسی در مصاحبه با خبرنگاران، نتایج ضعیف تیمش را به گردن مدافعان انداخت و گفت:” برابر لگانس شکست خوردیم اما شایسته برد بودیم. مقابل بیلبائو هم با وجود شایستگی هایی که داشتیم، در نهایت مساوی کردیم. از این همه موقعیتی که ایجاد می کنیم، نمی توانیم به درستی استفاده کنیم اما این یک واقعیت است که باید در کارهای دفاعی قدرتمندانه تر عمل کنیم.

سال گذشته گل های کمی دریافت کردیم اما امسال از کوچکترین موقعیت ها به ما گل می زنند. نباید درهر مسابقه دروازه مان باز شود. باید بهتر شویم و در خط دفاعی بهتر کار کنیم چرا که این یک اصل مهم در فوتبال است.”

با توجه به اینکه پیکه در دیدارهای اخیر عملکرد ضعیفی داشته و در بیشتر گل های خورده بارسا، مقصر بوده، احتمالا پیکه این صحبت ها را انتقاد از خودش تصور کرده و این به تیرگی روابط این دو هم تیمی قدیمی منجر شده است.

مسی و پیکه از زمان حضور در لاماسیا در کنار هم بازی می کنند و هرچند پیکه برای مدتی به انگلیس رفت اما از سال ۲۰۰۸ در تیم اول بارسا، هم تیمی ستاره آرژانتینی بوده است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.