تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 22:24
کد خبر : 147429

بشار رسن از پرسپولیس دور، و علی علیپور نزدیک است/ نامه برای مهاجم ژیل ویسنته پرتغال

بشار رسن از پرسپولیس دور، و علی علیپور نزدیک است/ نامه برای مهاجم ژیل ویسنته پرتغال

آرمان شرق-گروه ورزش:خرید جدید، بازیکنی نام آشناست ، او علی علیپور است که در پرتغال توپ می زند و قبلا ابراز امدیواری کرده بود به جمه سرخپوشان برگردد

بشار رسن از پرسپولیس دور، و علی علیپور نزدیک است/ نامه برای مهاجم ژیل ویسنته پرتغال

دو تیم سپاهان و استقلال برنامه نقل و انتقالاتی خود را آغاز کردند ، اما درویش همچنان در تلاش است تا تکلیف سرمربی جدید را مشخص کند .

به گزارش  نبض بازار، پس از جذب یک مدافع حالا مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق با مهاجم سابقشان هستند .

تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر به دنبال جذب بازیکن در پست‌های مختلف است. با توجه به مصدومیت طولانی مدت مرتضی پورعلی گنجی در خط دفاع مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند تا اولین خرید خود را یک مدافع در نظر بگیرند تا جای خالی پورعلی گنجی در این تیم رفع شود.

روزنامه الشرق قطر نیز در این زمینه اعلام کرد این بازیکن برای انجام آزمایشات پزشکی وارد تهران شده است و پس از گذراندن موفقیت آمیز این آزمایشات قرارداد خود را به طور رسمی با باشگاه پرسپولیس امضا خواهد کرد.

خرید جدید، بازیکنی نام آشناست ، او علی علیپور است که در پرتغال توپ می زند و قبلا ابراز امدیواری کرده بود به جمه سرخپوشان برگردد.

علاوه بر روزنامه خبرورزشی که در صفحه اول امروز به این موضوع اشاره کرده، فرهیختگان هم این مساله را به تصویر و تیتر نخست خود بدل کرده است: به نوشته این روزنامه، بشار رسن از پرسپولیس دور، و علی علیپور نزدیک است.

پرسپولیس برای مهاجم ژیل ویسنته پرتغال نامه زد

باشگاه پرسپولیس در سومین گام برای حضوری قدرتمند در پنجره زمستانی خواهان جذب علی علیپور شده است.

رسمی: پرسپولیس برای مهاجم ژیل ویسنته پرتغال نامه زد

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در شرایطی که هنوز موفق به توافق با سرمربی مدنظر خود بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی نشده است، اکنون توانسته دو بازیکن را برای تقویت خود جذب کند.

عبدالکریم حسن، مدافع چپ پای قطری، اولین بازیکنی بود که با این باشگاه به توافق دست یافت و ساعاتی پیش نیز با حضور در تهران آماده انجام تست پزشکی و مراحل نهایی ثبت قرارداد خود شده است. آنها ساعاتی پیش با عیسی آل‌کثیر، مهاجم سابق خود، که در نیم فصل راهی سپاهان شده بودند به توافقات ابتدایی دست یافتند و قرار است این مهاجم جنوبی که آمار موفقی در دربی‌ها ثبت کرده را نیز به خدمت در بیاورند تا این‌چنین نقل و انتقالات زمستانی را از این حیث قدرتمند دنبال کنند.

این اما پایان ماجراجویی سرخ‌ها در پنجره زمستانی نیست و مدیران این تیم اکنون در حال پیگیری شرایط جذب علی علیپور برای بازگشت دوباره به این تیم هستند.

علیپور که بعد از حضوری شش ساله در پرسپولیس در ادامه به عنوان لژیونر راهی لیگ پرتغال شد تا پیراهن تیم ماریتیمو را بر تن کند، اکنون در تیم ژیل ویسنته کار را دنبال می‌کند. او بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت خود اکنون با آمادگی کامل مهیای ادامه فصل شده و شب گذشته نیز در ترکیب تیمش به میدان رفت.

1868222

باشگاه پرسپولیس با پیگیری وضعیت این بازیکن، اکنون نامه رسمی خود را برای بررسی شرایط این انتقال به باشگاه ژیل ویسنته پرتغال ارسال کرده و در انتظار مشخص شدن وضعیت صدور رضایتنامه او هستند.

پرسپولیس که حضور خود را در نقل و انتقالات زمستانی با تلاش برای جذب محمدرضا آزادی و جواد آقایی‌پور استارت زده بود، بعد از ناکامی و موانعی که در مسیر این دو انتقال پیش روی خود دید، اکنون با جذب عبدالکریم حسن و همچنین عیسی آل‌کثیر، به دنبال علی علیپور است تا این‌چنین با تیمی تقویت‌شده مهیای ادامه فصل شود.

این در حالی است که مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی به دلیل مصدومیت و همچنین میلاد سرلک و محمد عمری به دلیل سربازی از این تیم جدا شده‌اند. سرخ‌ها البته قصد دارند با نبیل باهویی نیز برای فسخ قرارداد به توافق دست یابند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.