تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 7:10
کد خبر : 137766

برگزاری سومین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی

برگزاری سومین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی

ارمان شرق-گروه ارتباطات:«سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» امروز با مشارکت ۱۰۰ شرکت پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی ارتباط محور در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود.

برگزاری سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی»

آرمان امروز : «سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» امروز با مشارکت ۱۰۰ شرکت پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی ارتباط محور در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود.

هوشمند سفیدی دبیر این جشنواره با اشاره به مطلب بالا گفت: برگزاری دو کارگاه آموزشی و انتشار ویژه نامه تخصصی، برنامه های جنبی این رویداد است که امروز صبح برگزار می شود. وی با اشاره به اینکه در این همایش، «سفیران مسئولیت اجتماعی» معرفی شده و از سازمان ها و شرکت های پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی ارتباط محور با اعطای نشان عالی مسئولیت اجتماعی در سه سطح «پیشرفته»، «رشد یافته» و «در حال رشد» تجلیل خواهد شد، افزود: امسال با توجه به هماهنگی های انجام شده با «انجمن بین المللی روابط عمومی»  تقدیرنامه انجمن مذکور به سازمان ها و شرکت های عامل و حساس به دو موضوع محیط زیست و پیشگیری از تغییرات آب و هوایی منجر به گرمایش زمین اعطاء خواهد شد. خاطرنشان می سازد کارگاههای آموزشی این رویداد از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ امروز برگزار می شود و مراسم اصلی معرفی برگزیدگان با حضور مقامات و مشارکت کنندگان در همان روز و از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن خواجه نصیر مرکز همایش های صدا و سیما برگزار خواهد شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.