تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1402 - 16:17
کد خبر : 147249

برف و باران در راه تهران

برف و باران در راه تهران

آرمان شرق-گروه جامعه:از دوشنبه شب و طی روز سه‌شنبه (دوم و سوم بهمن) با نفوذ سامانه بارشی (به ویژه در بخش‌های شمالی و غربی استان) افزایش ابر در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و باران مورد انتظار است.  

برف و باران در راه تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران، از دوشنبه شب و طی روز سه‌شنبه (دوم و سوم بهمن) با نفوذ سامانه بارشی (به ویژه در بخش‌های شمالی و غربی استان) افزایش ابر در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و باران را مورد انتظار دانسته است.
ایسنا: اداره کل هواشناسی استان تهران، از دوشنبه شب و طی روز سه‌شنبه (دوم و سوم بهمن) با نفوذ سامانه بارشی (به ویژه در بخش‌های شمالی و غربی استان) افزایش ابر در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و باران را مورد انتظار دانسته است.

براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی،  طی پنج روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت با توجه به پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه در بعضی مناطق پرتردد شهری غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از دوشنبه شب و طی روز سه‌شنبه (دوم و سوم بهمن) با نفوذ سامانه بارشی (به ویژه در بخش‌های شمالی و غربی استان) افزایش ابر در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و باران مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۳۰ دی) کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (اول بهمن) صاف تا کمی ابری دربعضی ساعت‌ها غبار محلی و در بعداز ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای۱۰- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.