تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1400 - 17:25
کد خبر : 91601

مهاجرانی: برخی گمان مى کنند اعتبار و شکوه امام خمینى وابسته به اینان است!

مهاجرانی: برخی گمان مى کنند اعتبار و شکوه امام خمینى وابسته به اینان است!

‌آرمان شرق-دیده ام و مى بینم که برخى که هویتشان را از امام و انقلاب اسلامى دارند. ظاهرا از عنوان امام و یا حتا برخى از آنان از عنوان آیت الله براى امام خمینى استفاده نمى کنند! گمان مى کنند اعتبار شخصیت و شکوه امام خمینى وابسته به اینان است!‌امام خمینى در جایگاهى از تاریخ ایران و تاریخ اسلام قرار دارد، که با عناوین شکوه شخصیت ایشان تعریف نمى شود. گو آنکه کسانى بگویند: آقاى خمینى و یا خمینى!

سید عطاءالله مهاجرانی‌ در انتقاد از برخی چهره ها نوشت: امام خمینى در جایگاهى از تاریخ ایران و تاریخ اسلام قرار دارد، که با عناوین شکوه شخصیت ایشان تعریف نمى شود. گو آنکه کسانى بگویند: آقاى خمینى و یا خمینى!
مهاجرانی: نسل ما هویت خویش را مدیون امام و انقلابیم/ برخی گمان مى‌کنند اعتبار شخصیت و شکوه امام خمینى وابسته به اینان است!

به گزارش جماران؛ سید عطاءالله مهاجرانی در صفحه توییتر خود نوشت: «الحمد لله رب العالمین… که بار دیگر توفیق درک ماه عزیز سرشار از برکت و معنویت و نشاط ماه رجب را بهره مان گردانید.

ماه رجب امسال با دهه فجر انقلاب اسلامى تقارن دارد. امام خمینى رضوان الله تعالى علیه، سرفصل جدید تاریخ معاصر کشور و ملت ماست. نسل ما هویت خویش را مدیون امام و انقلابیم.

‌دیده ام و مى بینم که برخى که هویتشان را از امام و انقلاب اسلامى دارند. ظاهرا از عنوان امام و یا حتا برخى از آنان از عنوان آیت الله براى امام خمینى استفاده نمى کنند! گمان مى کنند اعتبار شخصیت و شکوه امام خمینى وابسته به اینان است!‌امام خمینى در جایگاهى از تاریخ ایران و تاریخ اسلام قرار دارد، که با عناوین شکوه شخصیت ایشان تعریف نمى شود. گو آنکه کسانى بگویند: آقاى خمینى و یا خمینى!

طنین آوازه نام و نشان امام خمینى در گوش هوش ملت ایران و ملت هاى منطقه خاموش نمى شود. و : زین قصه هفت گنبد افلاک پر صداست.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.