تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1402 - 23:08
کد خبر : 133795

بازی تمام شد/ بازگشت شبانه بیرانوند به پرسپولیس

بازی تمام شد/ بازگشت شبانه بیرانوند به پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:ساعتی پیش باشگاه استقلال اعلام کرد که از خرید بیرانوند منصرف شده است. همچنین گفته شده بود که دروازبان پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسیده است. یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگوی با “ورزش سه”، اعلام کرد «با علیرضا بیرانوند صحبت کردم، هیچ مشکلی وجود ندارد و او به پرسپولیس باز خواهد گشت.»دقایقی پیش قرار داد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به مدت دو سال تمدید شد. 

بازی تمام شد/ بازگشت شبانه بیرانوند به پرسپولیس

بلاخره پس از کش و قوس فراوان علی بیرانوند به باشگاه پرسپولیس بازگشت.

 بلاخره پس از کش و قوس فراوان علی بیرانوند به باشگاه پرسپولیس بازگشت. او دقایقی پیش در دفتر باشگاه حاضر شد. ظاهرا وحید امیری در بازگشت بیرانوند نقش مهمی ایفا کرده است. البته او می گوید اینجا خانه بیرانوند است و او کاری نکرده است.

ساعتی پیش باشگاه استقلال اعلام کرد که از خرید بیرانوند منصرف شده است. همچنین گفته شده بود که دروازبان پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسیده است. یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگوی با “ورزش سه”، اعلام کرد «با علیرضا بیرانوند صحبت کردم، هیچ مشکلی وجود ندارد و او به پرسپولیس باز خواهد گشت.»

تمدید قرارداد بیرانوند با پرسپولیس

دقایقی پیش قرار داد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به مدت دو سال تمدید شد.

(ویدئو) بازگشت شبانه بیرانوند و تمدید قرارداد با پرسپولیس

 بیرانوند با پرسپولیس ۲ ساله بست

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که دوشنبه قراردادش را فسخ کرده بود، با حضور در این باشگاه قرارداد ۲ ساله جدید خود را امضا کرد.

به گزارش ایسنا، پس از توافق علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس برای ماندن در این تیم، این بازیکن امشب (چهارشنبه) قرارداد رسمی خود را با پرسپولیس امضا کرد. پس از چند روز کشمکش و رفت ‌آمد و در حالی که پیوستن بیرانوند به استقلال تقریبا قطعی به نظر می‌رسید، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با حضور در ساختمان این باشگاه قرارداد جدیدش را بست تا در فصل بیست و سوم لیگ برتر هم سرخ‌پوش باشد.

پیش از این برخی منابع به ایسنا گفته بودند بر اساس توافق انجام شده قرارداد جدید بیرانوند معادل سقف قرارداد باشگاه به میزان ۱۵ میلیارد تومان به همراه آپشن‌های دیگر است و باشگاه پرسپولیس قرار است طی هفته آینده مبلغ ۵ میلیارد تومان بابت مطالبات فصل گذشته را به این بازیکن پرداخت کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.