تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 0:10
کد خبر : 141055

تایید پارگی رباط صلیبی پورعلی گنجی

تایید پارگی رباط صلیبی پورعلی گنجی

آرمان شرق-گروه ورزش:مرتضی پورعلی گنجی پس از ورود تیم ملی فوتبال ایران به کشور در خصوص مصدومیت خود گفت: خیلی ممنونم از همه دوستانی که در فضای مجازی حالم رو جویا شدند. نمی‌دانم اسمش را چی بگذارم؟ حکمت، قسمت، اتفاق. اتفاق تلخی بود. من وقتی خودم این صحنه را می‌بینم بدنم می‌لرزد.

تایید پارگی رباط صلیبی پورعلی گنجی

حقیقت: پاره‌گی رباط صلیبی مرتضی پورعلی گنجی تایید شد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه با توجه به گزارش ام‌آرآی انجام شده از زانوی مرتضی پورعلی‌گنجی تایید شده است.

دکتر علیرضا حقیقت در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به این که کاروان تیم عازم قزوین بود، هماهنگی‌ها را انجام داده بودیم تا مرتضی پورعلی‌گنجی به محض بازگشت به ایران همراه کاروان تیم ملی فوتبال برای بررسی‌های پاراکلینیکی اعزام شود و ریپورت آن را هم دریافت کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه نتیجه کار خوشایند نبود و پاره‌گی رباط صلیبی تایید شد. کادر پزشکی تیم ملی اقدامات اولیه را برای این بازیکن انجام داده است و حالا باید روال کار را مرحله به مرحله پیش ببریم. بر این اساس، هماهنگی‌ها با پزشکان متخصص نیز در حال انجام است.

همچنین مهدی تاج،رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز با حضور در بیمارستان آتیه ضمن عیادت از مرتضی پورعلی گنجی،با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

تاج ابراز امیدواری کرد که این مدافع ارزشمند با طی دوره درمان، هر چه سریعتر شرایط بازگشت به میدان را پیدا کند.

دکتر علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی در این دیدار آخرین وضعیت آسیب دیدگی پورعلی گنجی را برای رئیس فدراسیون فوتبال تشریح کرد

مدافع تیم ملی پس از بازگشت به ایران راهی بیمارستان شد

مدافع تیم ملی پس از بازگشت به ایران راهی بیمارستان شد

مدافع مصدوم تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت به تهران راهی بیمارستان شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از قهرمانی در تورنمنت اردن ساعت ۱۴ امروز به کشورمان بازگشت.

مرتضی پورعلی‌گنجی که شب گذشته دچار مصدومیت سنگینی در بازی با قطر شد، بلافاصله پس از بازگشت به کشورمان همراه با علیرضا شهاب، فیزیوتراپیست تیم ملی راهی بیمارستان آتیه شد تا از پای خود MRI بگیرد.

در شرایطی که به نظر می‌رسد پورعلی‌گنجی دچار پارگی رباط صلیبی شده است، وضعیت نهایی او پس از اعلام جواب این تست مشخص می‌شود.

پورعلی گنجی در زمان خروج از فرودگاه روی ویلچر نشسته و شرایط سختی داشت.

پورعلی‌گنجی: با دیدن آن صحنه بدنم می‌لرزد / با صلابت برمی‌گردم

پورعلی‌گنجی: با دیدن آن صحنه بدنم می‌لرزد / با صلابت برمی‌گردم

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: اگر مصدومیتم بزرگ هم باشد، با صلابت کامل به میادین بازخواهم گشت.

مرتضی پورعلی گنجی پس از ورود تیم ملی فوتبال ایران به کشور در خصوص مصدومیت خود گفت: خیلی ممنونم از همه دوستانی که در فضای مجازی حالم رو جویا شدند. نمی‌دانم اسمش را چی بگذارم؟ حکمت، قسمت، اتفاق. اتفاق تلخی بود. من وقتی خودم این صحنه را می‌بینم بدنم می‌لرزد.

مدافع ملی پوش پرسپولیس اظهار داشت: من که از تلاش و اراده خودم مطئنم هستم و امیدوارم باشگاه پرسپولیس، فدراسیون و تیم ملی به من کمک کنند.

وی اظهار داشت: الان دارم می‌روم که MRI بگیرم و امیدوارم اتفاق بزرگی رخ نداده باشد. اگر هم باشد با صلابت کامل بازمی‌گردم.

پورعلی‌گنجی گفت: دم همگی گرم که یک دنیا دلگرمی می‌دهید.

گفتگوی تلفنی رضا درویش با پورعلی گنجی / کادر پزشکی پرسپولیس پیگیر وضعیت مرتضی

کادر پزشکی پرسپولیس پیگیر وضعیت مرتضی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تماس با بازیکن ملی‌پوش تیم، آخرین وضعیت مصدومیت را از او جویا شد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش با توجه به آسیب دیدگی پیش آمده برای بازیکن تیم در بازی شب گذشته تیم ملی کشورمان، با مرتضی پورعلی‌گنجی در ارتباط با آخرین وضعیت وی گفتگو کرد.

کادر پزشکی پرسپولیس منتظر گزارش پزشکی تیم ملی درباره آخرین وضعیت این بازیکن است ولی به نظر می‌رسد اعلام نظر قطعی درباره وضعیت آسیب‌دیدگی، موکول به بررسی‌های پاراکلینیکی شود.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش برای ارتباط با مسوولان تیم ملی فوتبال ایران در اردن، در حال پیگیری آخرین وضعیت مدافع میانی سرخپوشان است که نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرد.

کادر فنی پرسپولیس و در پی آن، کادر پزشکی بر این اساس پیگیر آخرین وضعیت این بازیکن است تا در صورت نیاز برای انجام اقدامات پزشکی لازم، هماهنگی‌های لازم در تهران صورت بگیرد.

پرسپولیس منتظر گزارش کادر پزشکی تیم ملی درباره آخرین وضعیت این بازیکن است.

نگرانی یحیی از وضعیت مدافع پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به مصدومیت شدید مدافع ملی پوش این تیم ابراز نگرانی کرد.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته و در تورنمنت اردن به مصاف تیم ملی قطر رفت که در نیمه دوم این بازی، مرتضی پورعلی گنجی در برخورد با بازیکن تیم ملی قطر به شدت مصدوم شد و به بیرون از زمین انتقال یافت.

در همین رابطه علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: هنوز نمی‌توان از جزئیات مصدومیت پورعلی گنجی صحبتی کرد، او امروز وارد تهران می‌شود و بلافاصله از پای او MRI گرفته خواهد شد و اطلاع رسانی می‌کنیم.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم در رابطه با پورعلی گنجی بیان کرد: نگران وضعیت او هستم و نمی‌دانم تکلیف مرتضی چه می‌شود.

علیرضا شهاب فیزیوتراپیست تیم ملی فوتبال هم با انتشار تصویری از پورعلی گنجی در فضای مجازی برای او آرزوی سلامتی کرد و اعلام کرد امیدوارم زودتر به میادین بازگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.