تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 - 22:59
کد خبر : 138864

اولین اتاق VAR تاریخ فوتبال ایران

اولین اتاق VAR تاریخ فوتبال ایران

اولین اتاق VAR تاریخ فوتبال ایران اتاق VAR ورزشگاه آزادی آماده شده و در بازی النصر و پرسپولیس مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در دوره ریاست عزیزی خادم اتاق VAR ورزشگاه آزادی راه‌اندازی شده بود و در بازی ایران و کره جنوبی به صورت آفلاین و آزمایشی از کمک داور ویدئویی استفاده شد، اما ماجرا‌هایی

اولین اتاق VAR تاریخ فوتبال ایران

اتاق VAR ورزشگاه آزادی آماده شده و در بازی النصر و پرسپولیس مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در دوره ریاست عزیزی خادم اتاق VAR ورزشگاه آزادی راه‌اندازی شده بود و در بازی ایران و کره جنوبی به صورت آفلاین و آزمایشی از کمک داور ویدئویی استفاده شد، اما ماجرا‌هایی پیش آمد که با گذشت بیش از دو سال از آن زمان همچنان فوتبال ایران از این سیستم بی بهره بماند.

در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان و ذکر الزام استفاده از VAR این نگرانی به وجود امد که میزبانی از ایران گرفته شود، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا خودش با آوردن این سیستم به صورت سیار مشکل را حل کرد تا برای اولین بار در ایران از VAR استفاده بشود.

روز گذشته از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تاکاکی اینوکوچی افسر ژاپنی VAR جهت راه‌اندازی و بررسی شرایط ورزشگاه آزادی، وارد ایران شد و مورد استقبال نماینده باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

حال امروز مسئولین ورزش و فدراسیون فوتبال ایران از اتاق VAR بازدید کردند و این اتاق آماده بهره‌برداری در بازی پرسپولیس ایران و النصر عربستان شده است.

(عکس) اولین اتاق VAR تاریخ فوتبال ایران

منبع: ورزش سه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.