تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 1:58
کد خبر : 149255

امتحان ترکیب جدید پرسپولیس در اصفهان

امتحان ترکیب جدید پرسپولیس در اصفهان

آرمان شرق-گروه ورزش:حالا پرسپولیس با ترکیبی که شخم خورده و بازیکنان زیادی به آن اضافه و از آن کم شده‌اند، رویای قهرمانی را دنبال می‌کند. سرخ‌ها هفته قبل برد ارزشمندی برابر تراکتور به دست آوردند و با توجه به جدال دو رقیب مستقیم‌شان یعنی استقلال و سپاهان با یکدیگر، فرصت خوبی دارند تا خودشان را به صدر نزدیک کنند.

امتحان ترکیب جدید پرسپولیس در اصفهان

اوسمار ویرا copy

دنیای اقتصاد: هفته هجدهم لیگ برتر امروز با انجام ۵ مسابقه به پایان می‌رسد. تغییر مداوم ساعت‌ بازی‌ها در کنار برگزاری آنها در روزهای وسط هفته و همچنین کیفیت پایین مسابقات باعث شده تا استقبال از این رقابت‌ها هر هفته کمتر شود، اما از لحاظ حساسیت جدولی باید همه بازی‌ها را جدی گرفت. نخستین بازی امروز از ساعت ۱۴:۳۰ در تبریز آغاز می‌شود.

جایی که تراکتور به مصاف استقلال خوزستان می‌رود. نیم ساعت پس از شروع این نبرد هم سه مسابقه به صورت همزمان برگزار می‌شود که مطابق برنامه شمس‌آذر میزبان مس رفسنجان است، آلومینیوم اراک پذیرای هوادار خواهد بود و پیکان هم در تهران مقابل صنعت نفت قعرنشین می‌ایستد. از ساعت ۱۷:۱۵‌ هم ذوب‌آهن در دیداری که حساسیت زیادی دارد، در فولادشهر برابر پرسپولیس صف‌آرایی می‌کند.

ذوب تا پیش از بازی‌های این هفته تنها ۳ امتیاز با رده چهارم فاصله داشته که نشان می‌دهد شاگردان محمد ربیعی نتایج خوبی کسب کرده‌اند. مربی جوانی که در نیم‌فصل تا آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به فولاد پیش رفت، اما دست آخر در اصفهان ماندنی شد. آنها در بازی رفت هم پرسپولیس را حسابی اذیت کردند و اگر گل دقایق پایانی گئورگی گولسیانی نبود، با ۳ امتیاز تهران را ترک می‌کردند. البته آن موقع اوسمار هنوز دستیار یحیی گل‌محمدی بود و برخلاف بازی امروز علیرضا بیرانوند درون دروازه سرخ‌ها قرار داشت که آن گل به خودی ناشیانه هم محصول هنرنمایی او و سروش رفیعی بود. حالا پرسپولیس با ترکیبی که شخم خورده و بازیکنان زیادی به آن اضافه و از آن کم شده‌اند، رویای قهرمانی را دنبال می‌کند. سرخ‌ها هفته قبل برد ارزشمندی برابر تراکتور به دست آوردند و با توجه به جدال دو رقیب مستقیم‌شان یعنی استقلال و سپاهان با یکدیگر، فرصت خوبی دارند تا خودشان را به صدر نزدیک کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.