تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 - 15:52
کد خبر : 43952

الماسی که ۱۵۰ میلیون یورو ارزش دارد

آرمان شرق:رئال مادرید علاقه مند به جذب ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی است و خود این بازیکن نیز بارها نسبت به این موضوع ابراز تمایل کرده است. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، به نقل از مارکا، جذب هازارد در تابستانی که پشت سر گذاشتیم، جزو برنامه های رئال مادرید بود اما به

آرمان شرق:رئال مادرید علاقه مند به جذب ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی است و خود این بازیکن نیز بارها نسبت به این موضوع ابراز تمایل کرده است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، به نقل از مارکا، جذب هازارد در تابستانی که پشت سر گذاشتیم، جزو برنامه های رئال مادرید بود اما به دلایل مختلف این انتقال میسر نشد.

ارزش هازارد پیش از جام جهانی ۱۰۰ میلیون یورو تخمین زده می شد ولی با درخشش در آن رقابت ها به یکباره قیمت او جهشی فوق العاده پیدا کرد. هازارد تاکنون بارها از علاقه اش برای پیوستن به رئال سخن گفته و پس از اتمام جام جهانی نیز تایید کرد که دوست دارد از چلسی جدا شده و راهی رئال شود اما مشکل زمانی شروع شد که باشگاه چلسی برای فروش هازارد، تقاضای ۱۵۰ میلیون یورو کرد. برای واگذاری هازارد در نقل و انتقالات زمستانی پیش رو نیز رقم درخواستی همچنان ۱۵۰ میلیون یورو است.

مسئولان رئال که نمی خواستند ۱۵۰ میلیون یورو برای جذب هازارد بپردازند، چشم به درخشش احتمالی آسنسیو و وینیسیوس دوختند اما نه تنها اینگونه نشده بلکه هازارد لیگ برتر را طوفانی شروع کرده تا ثابت کند که رئالی ها در مورد عقب نشینی از جذب او دچار اشتباه شده اند.

در حال حاضر هدف اصلی مسئولان رئال برای نقل و انتقالات تابستانی بعدی نیمار است و البته برنامه جذب هازارد نیز مشابه جذب کورتواست. عدم تمدید قرارداد از سوی هازارد در حالی که تنها تا ۲۰۲۰ با چلسی قرارداد دارد، باعث می شود تا تابستان بعد، رقم انتقال او کاهش قابل توجهی پیدا کند و بهترین فرصت برای حمله رئالی ها برای جذب او مهیا خواهد شد.

هازارد روز گذشته در مصاحبه با یک نشریه بلژیکی بار دیگر تایید کرد که هدفش پیوستن به رئال است:« اگر روزی بتوانم به رئال بپیوندم، بسیار خوشحال خواهم شد و اگر اینطور نشود، در چلسی خوشحال خواهم بود. همسرم هیچ مشکلی با انتقالم به رئال ندارد. او هر جایی که بروم با من می آید.»

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.