تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397 - 14:36
کد خبر : 44226

افزایش ۲۸ درصدی صادرات ایران در شش ماه نخست سال ۹۷

آرمان شرق:رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از رشد ۲۸ درصدی صادرات کالا در شش ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ خبر داد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا ، عبدالهاشم حسن‌نیا از وضعیت عملیات عمرانی و زیرساختی راه‌ها و بهسازی و نگهداری جاده‌های منتهی به مرز از پایانه

آرمان شرق:رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از رشد ۲۸ درصدی صادرات کالا در شش ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا ، عبدالهاشم حسن‌نیا از وضعیت عملیات عمرانی و زیرساختی راه‌ها و بهسازی و نگهداری جاده‌های منتهی به مرز از پایانه مرزی چذابه بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از رشد ٢٨ درصدی صادرات کالا در شش‌ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در سال جاری بیش از ١٩۶ هزار نفر از پایانه چذابه به کشور عراق تردد کرده‌اند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همچنین ضمن تقدیر و تشکر از کلیه زحمات مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در بهسازی، نگهداری راه و ابنیه، نصب علائم، خط‌کشی و همچین آمادگی پایانه‌های مرزی بر ارتقاء مؤلفه‌های ایمنی و مدیریت بازگشت زائرین عزیز در جاده‌ها تأکید کرد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.