تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1402 - 10:40
کد خبر : 133381

افزایش ۲۴ درصدی تولید شمش در فولاد خوزستان

افزایش ۲۴ درصدی تولید شمش در فولاد خوزستان

آرمان شرق-گروه اقتصاد:درآمد فروش محصولات شرکت فولاد خوزستان در بهار امسال به ۲۱ هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان رسیده که افزایش ۶۹ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.   همچنین در سه ماهه بهار تولید گندله در شرکت فولاد خوزستان با افزایش ۴۴ درصدی به بیش از یک میلیون و ۶۷۷ هزار تن رسیده است.

افزایش ۲۴ درصدی تولید شمش در فولاد خوزستان

شرکت فولاد خوزستان با نماد بورسی «فخوز» در بهار امسال عملکرد بسیار موفقی در حوزه افزایش تولید و فروش داشته است. درآمد فروش محصولات شرکت فولاد خوزستان در بهار امسال به ۲۱ هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان رسیده که افزایش ۶۹ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.   همچنین در سه ماهه بهار تولید گندله در شرکت فولاد خوزستان با افزایش ۴۴ درصدی به بیش از یک میلیون و ۶۷۷ هزار تن رسیده است.

تناژ فروش فولاد میانی (بیلت، بلوم و اسلب) فولاد خوزستان در بازار‌های داخلی و خارجی در سه ماهه نخست ۱۴۰۲، حدود یک میلیون و ۵۰ هزار تن بوده که افزایش ۳۱ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.   شاخص تأمین نیاز بازار داخلی فولاد خوزستان، یعنی تزریق فولاد میانی به بازار داخلی، در سه ماهه نخست امسال حدود ۶۵۴ هزار تن بوده که حاکی از افزایش ۷۸ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.   تنها در خرداد امسال شرکت فولاد خوزستان بیش از ۲۷۰ هزار تن فولاد میانی در بازار داخلی به فروش رسانده است که افزایش قابل توجه ۹۲ درصدی را نسبت به خرداد پارسال نشان می‌دهد.    همچنین درآمد فروش محصولات فولاد خوزستان در خرداد امسال نیز به ۸۴۵۲ میلیارد تومان رسیده که بعد از درآمد فروش ۸۴۷۳ میلیارد تومانی در اسفند ۱۴۰۰، بالاترین درآمد فروش ماهانه در تاریخ این شرکت است. درآمد فروش فولاد خوزستان در خرداد امسال، ۴۰ درصد بیش از ماه مشابه پارسال بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.