تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 7:37
کد خبر : 143273

ابراهیم رییسی: در برابر سختی ها نباید میدان را خالی کرد

ابراهیم رییسی: در برابر سختی ها نباید میدان را خالی کرد

آرمان شرق-گروه سیاست:تمام همت دولت این است که امکانات سلامت را در کشور در نظر بگیرد. ما از ابتدا اعلام کردیم نهضت به سامان رساندن پروژه‌های نیمه تمام را آغاز کرده‌ایم. ۳۴ سال قبل ساخت یک بیمارستان آغاز شده است. ۲ سال پیش از مسئولان خواستم با سرعت ساخت این بیمارستان را تکمیل کنند. بالاخره بنا یک عمری دارد و گذشت زمان موجب خسارات به همین پروژه نیمه تمام می شود.

ابراهیم رییسی: در برابر سختی ها نباید میدان را خالی کرد

آرمان امروز: «ابراهیم رئیسی»، رییس جمهور روز گذشته در مراسم افتتاح بیمارستان امام خمینی شهریار، با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: این روزها ما و ملت‌های جهان از حوادث تلخ غزه محزون هستیم. باید از همه پرستاران، پزشکان و کادر درمان شهید در غزه تجلیل و تکریم کنم. کادر درمانی در غزه یک مجاهدت ویژه داشتند که حتما این مجاهدت نزد خداوند و در تاریخ مجاهدت فلسطین ثبت خواهد شد. مقاومت کادر درمانی در غزه مثال زدنی و الگویی برای جامعه پرستاری در دنیا است. همچینین  از همه مجاهدیان و مردم فلسطین تجلییل می کنیم.

پرستاران ما هم در کشورمان خوش درخشیدند. در صحنه‌های مختلف کار آنها جلوه دارد. پرستاران به بیماران آرامش و امید به زندگی می دهند و این کار بزرگ و در خور تقدیر است. زحمت پرستار زیاد است و در شب و روز و در روز  تعطیل در کنار بیمار است و این کار ساده‌ای نیست. کمیل بن زیاد می گوید دنبال امیر مومنان راه افتادم و به بیرون شهر رفتم که امیر مومنان فرمود قلب های ما ظرف هاست و بهترین قلوب، قلوبی است که بهترین ظرفیت دارد.

ما با سختی مواجه هستیم و برخی مشاغل مثل پرستاری ظرفیت خاص می‌طلبد. در برابر سختی ها نباید میدان را خالی کرد و بلکه با ظرفیت وارد شد. زینب الگویی برای آرامش بخشی به جامعه معرفی شده است. زینب کبری هم به خود و هم به دیگران آرامش می داد. در دوران کرونا پرستاران و کادر درمان، میدان را ترک نکردند. کادر درمانی در کرونا بسیار خوش درخشیدند و باید به صورت خاص از آنها تقدیر کرد. باید یاد شهدای خدمت را گرامی داشت. همواره نام آنها در کشور باقی است.

او در همین مورد ادامه داد: تمام همت دولت این است که امکانات سلامت را در کشور در نظر بگیرد. ما از ابتدا اعلام کردیم نهضت به سامان رساندن پروژه‌های نیمه تمام را آغاز کرده‌ایم. ۳۴ سال قبل ساخت یک بیمارستان آغاز شده است. ۲ سال پیش از مسئولان خواستم با سرعت ساخت این بیمارستان را تکمیل کنند. بالاخره بنا یک عمری دارد و گذشت زمان موجب خسارات به همین پروژه نیمه تمام می شود. در این ۱۴ ماه مجاهدانه کار شد. تجهیز بیمارستان از احداث سخت‌تر بود و باید کار به روزی انجام می شد که امروز بالاخره بهره برداری از این بیمارستان آغاز می‌شود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.