تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 8:19
کد خبر : 149546

آمار مشارکت انتخاباتی/ کمترین میزان: البرز ۲۸ درصد،بیشترین میزان: خراسان کهگیلویه ۶۴ درصد

آمار مشارکت انتخاباتی/ کمترین میزان: البرز ۲۸ درصد،بیشترین میزان: خراسان کهگیلویه ۶۴ درصد

آرمان شرق-گروه سیاست:طبق آمار اعلام شده توسط خبرگزاری دولت استانهای البرز، با ۲۸ درصد، کردستان با ۳۰ درصد و  تهران ۳۴ درصد کمترین آمار مشارکت را داشتند و استان خراسان جنوبی با ۶۳ درصد و استان کهگیلویه و بویر احمد با ۶۴.۲۷ بیشترین آمار مشارکت را به ثبت رسانده اند.

آمار مشارکت انتخاباتی/ کمترین میزان: البرز ۲۸ درصد،بیشترین میزان: خراسان کهگیلویه ۶۴ درصد

 پس از پایان شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، آمار مشارکت استان‌ها در انتخابات مشخص شد. طبق آمار اعلام شده توسط خبرگزاری دولت استان‌های البرز با ۲۸ درصد، کردستان با ۳۰ درصد و  تهران با ۳۴ درصد کمترین آمار مشارکت را داشتند و استان خراسان جنوبی با ۶۳ درصد و استان کهگیلویه و بویر احمد با ۶۴.۲۷ بیشترین آمار مشارکت را به ثبت رسانده اند.
پس از پایان شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، آمار مشارکت استان‌ها در انتخابات مشخص شد.
به گزارش «انتخاب»؛ ساعتی پس از پایان مهلت اخذ رأی در ساعت ۲۴ روز جمعه برخی منابع خبری بر اساس شمارش اولیه صندوق‌ها از مشارکت بیش از ۲۵ میلیون نفر از واجدان شرایط در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و به تعبیری رقم خوردن مشارکت ۴۱ درصدی خبر دادند، عددی که معدل مشارکت استان‌های مختلف بود.
طبق آمار اعلام شده توسط خبرگزاری دولت استانهای البرز، با ۲۸ درصد، کردستان با ۳۰ درصد و  تهران ۳۴ درصد کمترین آمار مشارکت را داشتند و استان خراسان جنوبی با ۶۳ درصد و استان کهگیلویه و بویر احمد با ۶۴.۲۷ بیشترین آمار مشارکت را به ثبت رسانده اند.
آمار مشارکت در استان های کشور / کمترین میزان: البرز ۲۸ درصد، کردستان ۳۰ درصد، تهران ۳۴ درصد / بیشترین میزان: خراسان جنوبی ۶۳ درصد و کهگیلویه ۶۴ درصد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.