تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 8:22
کد خبر : 143413

آمادگی ترابی پرسپولیس را امیدوار کرد

آمادگی ترابی پرسپولیس را امیدوار کرد

آرمان شرق-گروه ورزش:مهدی ترابی با عملکرد درخشان خود مقابل ازبکستان خیال قلعه‌نویی را از این پست راحت کرد و با فرارهای سریع، موقعیت‌سازی و ارسال از کنار زمین نشان داد مهره خطرناکی در خط حمله ایران خواهد بود و با این آمادگی می‌تواند به تیم ملی و پرسپولیس کمک کند.

آمادگی ترابی پرسپولیس را امیدوار کرد

ترابی خیال قلعه‌نویی را راحت کرد! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال ایران با پنج بازیکن لیگ برتری در ترکیب اولیه، دیدار حساس روز گذشته در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ازبکستان را آغاز کرد که یکی از آنها مهدی ترابی با حضور در پست وینگر چپ بود تا محمد محبی به سمت راست زمین برود.

ترابی که پس از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران در سه مسابقه مقابل کنیا، افغانستان و قرقیزستان به میدان رفته بود، در اردوی گذشته برابر آنگولا در ترکیب ثابت قرار گرفت که توانست دو پاس گل از چهار گل ایران را بدهد و دیروز هم در جریان دیدار با ازبکستان دوباره نمایش درخشانی داشت.

این ستاره پرسپولیس که علاوه بر دیدار مقابل آنگولا، در مسابقه با قرقیزستان در تورنمنت کافا هم یک پاس گل داده و یک پنالتی گرفته بود، دیروز برابر ازبکستان پرتلاش و دونده ظاهر شد که درخشش او این بار منجر به گل نشد، اما همکاری‌اش با سامان قدوس و دو مهره خط هجومی (مهدی طارمی و سردار آزمون) جالب توجه بود.

1957118

در شرایطی که علیرضا جهانبخش دور از فهرست تیم ملی بود، مهدی ترابی با عملکرد درخشان خود مقابل ازبکستان خیال قلعه‌نویی را از این پست راحت کرد و با فرارهای سریع، موقعیت‌سازی و ارسال از کنار زمین نشان داد مهره خطرناکی در خط حمله ایران خواهد بود و با این آمادگی می‌تواند به تیم ملی هم کمک کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.