تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 1:29
کد خبر : 134173

آل کثیر ساز جدایی کوک کرد!

آل کثیر ساز جدایی کوک کرد!

آرمان شرق-گروه ورزش:آل کثیر پستی را منتشر کرد که به گمانه زنی درباره جدایی او بیشتر دامن می زند. ظاهرا او مبلغ بیشتری را برای تمدید می خواهد و این با مخالفت باشگاه پرسپولیس مواجه شده است.از تراکتور سازی به عنوان مشتری جدی آل کثیر یاد می شود و این پست او نشان می دهد که او به جدایی از سرخ پوشان فکر می کنپ.

آل کثیر ساز جدایی کوک کرد!

شفقنا ورزشی- مهاجم پرسپولیس به نظر می رسد که به جدایی از این تیم فکر می کند.

به گزارش شفقنا ورزشی، عیسی آل کثیر یکی از خاص ترین بازیکنان پرسپولیس در سال های اخیر بوده است.

آل کثیر خیلی زود در پرسپولیس جا افتاد و توانایی های خود را ثابت کرد اما یک شادی گل باعث شد تا او ۶ ماه از حضور در میادین محروم شود.

باشگاه پرسپولیس برای بازگشت این بازیکن صبر کرد و او در بازگشت توانست نمایش خوبی داشته باشد اما یک مصدومیت سخت باعث شد تا او یک سال دور از میادین باشد.

یحیی گل محمدی علاقه زیادی به این بازیکن داشت و باوجود دوری زیاد او از میادین اجازه جدایی را به او نداد و از باشگاه خواست که قرارداد این بازیکن را تمدید کند. آل کثیر جواب اعتماد گل محمدی را داد و در بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس گل های حساسی برای تیم به ثمر رساند که بدون شک مهم ترین آنها گل سه امتیازی در دربی بزرگ پایتخت بود که باعث شد تا پرسپولیس به صدر جدول رده بندی برگردد.

قرارداد آل کثیر با پرسپولیس به پایان رسیده است و او هنوز قراردادش را با تیم تمدید نکرده است. ظاهرا این بازیکن بر سر مسائل مالی با مدیران تیم سرخ پوش به توافق نرسیده است و این باعث شده تا احتمال جدایی او زیاد باشد.

آل کثیر پستی را منتشر کرد که به گمانه زنی درباره جدایی او بیشتر دامن می زند. ظاهرا او مبلغ بیشتری را برای تمدید می خواهد و این با مخالفت باشگاه پرسپولیس مواجه شده است.

از تراکتور سازی به عنوان مشتری جدی آل کثیر یاد می شود و این پست او نشان می دهد که او به جدایی از سرخ پوشان فکر می کنپ.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.