تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1402 - 10:29
کد خبر : 129894

افق دولت مشارکت بیش از ۶۰ درصد در انتخابات ۱۱ اسفند است

افق دولت مشارکت بیش از ۶۰ درصد در انتخابات ۱۱ اسفند است

آرمان شرق-گروه سیاست:وزیر کشور با بیان اینکه زنگ شروع فعالیت‌های مربوط به برگزاری انتخابات یازدهم اسفند را زده‌ایم، گفت: افق ما مشارکت بیش از ۶۰ درصدی مردم است و همه برنامه‌ها باید بر همین اساس تنظیم شود.

افق دولت مشارکت بیش از ۶۰ درصد در انتخابات ۱۱ اسفند است

جماران: به نقل از ایرنا، وزیر کشور با بیان اینکه زنگ شروع فعالیت‌های مربوط به برگزاری انتخابات یازدهم اسفند را زده‌ایم، گفت: افق ما مشارکت بیش از ۶۰ درصدی مردم است و همه برنامه‌ها باید بر همین اساس تنظیم شود.

احمد وحیدی عصر دوشنبه در جمع استانداران سراسر کشور، مهمترین موضوع امسال را برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ماه عنوان کرد و افزود: دشمنان از مدت‌ها قبل تلاش می‌کنند تا با ناکارآمد نشان دادن دولت و مجلس، مردم را ناامید کرده تا مشارکت در انتخابات کم شود.

وی بر ضرورت نظارت استانداران بر امور اداری، اجرا و شمارش آرای انتخابات تاکید کرد و افزود: علاوه بر تلاش‌ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات لازم است امور اداری انتخابات نیز به بهترین شکل انجام شود.

وحیدی وزیر کشور مولفه امنیت، سلامت و رقابت را با توجه به بیانات مقام معظم رهبری از دیگر امور مرتبط با انتخابات پیش رو ذکر کرد و افزود: استانداران باید برای این بخش‌ها نیز برنامه ریزی‌های لازم را با انتخاب افراد معتمد در هیات اجرایی انجام دهند و در عین حال بیطرفی خود را حفظ کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.