تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 6:40
کد خبر : 142596

آزادی اسرای زن و کودک فلسطینی در ازای آزادی ۱۰۰ نفر از اسرای زن در نزد حماس

آزادی اسرای زن و کودک فلسطینی در ازای آزادی ۱۰۰ نفر از اسرای زن در نزد حماس

آرمان شرق-گروه بین الملل:«بر سر آزادی اسرای زن و کودک از سوی اسرائیل به‌ازای آزادی ۱۰۰ نفر از اسرای زن در نزد حماس توافق شده است».

آزادی اسرای زن و کودک فلسطینی در ازای آزادی ۱۰۰ نفر از اسرای زن در نزد حماس

 فارس: شبکه سعودی «العربیه»، شامگاه امروز (چهارشنبه)، مدعی شد توافقی بر سر تبادل اسرا میان مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

این شبکه سعودی نوشت: «بر سر آزادی اسرای زن و کودک از سوی اسرائیل به‌ازای آزادی ۱۰۰ نفر از اسرای زن در نزد حماس توافق شده است».

این ادعا در حالی مطرح شده است که مقاومت اسلامی فلسطین یا تل‌آویو تا این لحظه به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند و آن را رد یا تایید نکرده‌اند.

ادعای این شبکه سعودی در حالی مطرح شده است که برخی منابع مصری و غربی، شامگاه چهارشنبه هفته جاری، از میانجیگری قاهره و دوحه برای برقراری آتش‌بس انسانی و توافق بر سر تبادل اسرا میان حماس و تل‌آویو خبر داده بودند.

شبکه مصری «القاهره» به نقل از منابعی که آن‌ها را آگاه خوانده بود، نوشته بود مذاکرات قاهره برای برقراری آتش‌بس انسانی در غزه به توافق نزدیک شده است.

لحظاتی پیش از گزارش این شبکه مصری، خبرگزاری فرانسه گزارش داده بود قطر نیز در حال میانجیگری برای برقراری آتش‌بس انسانی در نوار غزه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.