تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 21:05
کد خبر : 87717

پرسپولیس ITC تاجیک‌ها را دریافت کرد/ آبراموویچ ایرانی در نزدیکی پرسپولیس

پرسپولیس ITC تاجیک‌ها را دریافت کرد/ آبراموویچ ایرانی در نزدیکی پرسپولیس

آرمان شرق- سیروس محجوب میلیاردر ایرانی که در کار تجارت در امارات متحده عربی مشغول است و زمانی هم نامش در خصوص مالکیت باشگاه نیوکاسل مطرح شده بود، این روز‌ها به عنوان گزینه مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده است..باید منتظر ماند و دید که وزارت ورزش با توجه به مشکلات فراوان باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی برای مدیریت این باشگاه می گیرد.

باشگاه پرسپولیس با توجه به ثبت درخواست خود، ITC بازیکنان تاجیک را دریافت کرد.

با توجه به ثبت درخواست خود، ITC «وحدت هنانوف» و «منوچهر صفروف» را از باشگاه دوشنبه و فدراسیون فوتبال تاجیکستان دریافت کرد.

به این ترتیب اقدام برای دریافت کارت بازی برای این دو بازیکن که پیش از این قرارداد سه ساله ایشان در سازمان لیگ ثبت اولیه هم شده بود، انجام خواهد شد./ آنا

میلیاردر بین المللی مشهور مدیرعامل پرسپولیس!

پرسپولیس مشهورترین تیم ایران است.پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست.پرسپولیس قهرمان پنج ساله متوالی ایران است.پرسپولیس اولین تیم ایرانی است که موفق به گلات شده است.پرسپولیس دچار مشکلات مدیریتی و دریافت مجوز حرفه ای است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که سیروس محجوب مالک سابق ملوان گزینه جدید وزارت ورزش برای مدیرعاملی پرسپولیس است. محجوب سالها پیش در صدد خرید باشگاه پرسپولیس بود که موفق به این کار نشد.
سیروس محجوب میلیاردر ایرانی که در کار تجارت در امارات متحده عربی مشغول است و زمانی هم نامش در خصوص مالکیت باشگاه نیوکاسل مطرح شده بود، این روز‌ها به عنوان گزینه مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده است..
باید منتظر ماند و دید که وزارت ورزش با توجه به مشکلات فراوان باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی برای مدیریت این باشگاه می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.