تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 8:24
کد خبر : 149710

۵ نکته در مورد سفارش تولید محتوا اینستاگرام!

۵ نکته در مورد سفارش تولید محتوا اینستاگرام!

نکات جادویی برای انتخاب و همکاری با تیم تولید محتوا اینستاگرام حرفه ای + طراحی پست هایی که فالوور اضافه می کنند!

۵ نکته در مورد سفارش تولید محتوا اینستاگرام!

در این مطلب به نقل از پنتازوم می خواهیم در مورد ایده های تولید محتوا اینستاگرام صحبت کنیم که می تواند منجر به افزایش فالوور واقعی شود. تولید محتوا اینستاگرام به یکی از پردرخواست ترین خدمات تبدیل شده است. تا آنجا که مدرسین مختلف اقدام به تولید بسته های آموزشی تولید محتوا کرده اند. بسیاری از شرکت های باتجربه تولید محتوا اینستاگرام مثل پنتازوم هم به ارائه خدمات تولید محتوا به مشتریان می پردازند. در این مطلب درباره ی قیمت تولید محتوا اینستاگرام هم صحبت می کنیم. پارامتر های مربوط به هزینه تولید محتوا اینستاگرام زیاد است و نیاز به توضیحات دارد!

تولید محتوا اینستاگرام

 هم چنین در این مطلب نکاتی به شما یاد می دهیم که برای سفارش تولید محتوا اینستاگرام که به کمک آن ها می توانید یک شرکت تولید محتوا را انتخاب کنید و به بهترین شکل ممکن پروژه تولید محتوا و مدیریت اینستاگرام را پیش ببرید.

۵ نکته مهم سفارش تولید محتوا اینستاگرام

این روزها بسیاری از کسب و کار ها در اینستاگرام صفحه دارند. خیلی از این صاحبین کسب و کار از ترندهای اینستاگرام اطلاعی ندارند. واقعیت این است که تسلط و تخصص روی استفاده از ابزارهای تولید محتوا به همراه آشنایی با الگوریتم های اینستاگرام و استفاده از آهنگ ها و ترندهای روز باعث دیده شدن محتوای شما می شود. اما برای سفارش تولید محتوا اینستاگرام چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟ این ۵ نکته به شما کمک می کنند بهترین بازخورد را از تولید محتوا در اینستاگرام بگیرید!

هزینه تولید محتوا اینستاگرام

پیش از هر چیز توصیه می کنیم برای اینکه در حین پروژه به مشکل برنخورید، از یک نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام که به صورت حرفه ای تهیه شده است، استفاده کنید. به این شکل می توانید در یک فضای حرفه ای فعالیت کنید. قیمت تولید محتوا اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد. شاید برای شما جالب باشد که نوع پیج و موضوع کسب و کار شما مستقیم می تواند رو ی قیمت تاثیرگذار باشد. اما چطور؟ فرض کنید یک رستوران میخواهد یک صفحه اینستاگرام راه اندازی کند. بدون شک پست ها باید تصاویر منو، غذاهای خود رستوران و یا ویدئوهای مربوطه به رستوران باشد. یعنی این کسب و کار نیاز به خدمات فیلم برداری و عکاسی هم دارد. (که هم خود کارفرما می تواند آن ها را به صورت خام در اختیار تیم تولید محتوا قرار بدهد و یا یک نفر را برای این کار استخدام کند) از طرفی برای پیج های اینستاگرامی حوزه زبان و آموزشی می توان بدون اینکه الزام عکاسی از خود محل آموزشگاه یا مدرس وجود داشته باشد به راحتی پست تهیه کرد.

هزینه تولید محتوا اینستاگرام

مجموعه عواملی که روی هزینه پکیج تولید محتوا اینستاگرام موثر اند :

  • نوع پست ها (اسلایدی، تک اسلایدی، ریلز )

  • تعداد ویرایشات مورد نیاز

  • کیفیت پست های طراحی شده

  • نیازمند گویندگی حرفه ای و ادیت صدا به صورت جداگانه یا خیر

  • تجربه شرکت تولید محتوا

  • نوع محتوای صفحه و سختی تهیه محتوا خام

  • ارائه محتوا خام از سوی کارفرما یا تهیه توسط تیم تولید محتوا

نوع محتوا در اینستاگرام مهم است!

نوع محتوا در گرفتن فالوور ارگانیک (که با دیدن پست شما صفحه را فالو می کنند) واقعا موثر است. این روزها یکی از بهترین مدل های محتوا که به رفتن پست شما به اکسپلورر کمک می کند، ریلزهای جذاب است. برخی از صاحبان کسب و کار فکر می کنند فقط باید ویدئوهایی با توضیحات بسیار زیاد و کامل تولید کنند تا بتوانند فالوور بیشتری جذب کنند. این تصور اشتباه است! شبکه اجتماعی اینستاگرام بر اساس سرگرمی طراحی شده است. بنابراین بیشتر از اینکه به فکر آموزش اصولی و با تمامی جزئیات به فالوور ها باشید، باید پست های کوتاه ولی جذاب تهیه کنید. نکات مربوط به حوزه کاری خود را خلاصه و بدون زیاده گویی در قالب ریلزهای جذاب منتشر کنید. پست های تک اسلایدی تکراری این روزها طرفداران خیلی زیادی ندارد و باعث می شود بازخورد کمتری بگیرید. هر چقدر فالوئرهای پیج کمتر عکس العمل نشان بدهند (لایک، سیو، ارسال برای دیگران، درج کامنت) در آینده هم پست های شما کمتر به آن ها نشان داده می شود.

استراتژی پست و استوری در اینستاگرام

یکی از بهترین استراتژی ها برای تولید محتوا استوری و پست اینستاگرام طراحی پست های تعاملی و جذاب است. برای اینکه بدانید محتوا جذاب است یا خیر به این سوال پاسخ بدهید: آیا اگر شما صاحب آن کسب و کار نبودید، این محتوا برای شما جذاب بود و حاضر بودید در میان انبوه محتوا برای آن پست خاص وقت صرف کنید و آن را ببینید؟! در تهیه استراتژ ی تولید محتوا اینستاگرام باید به این نکته توجه کنید که پست ها یکنواخت و خسته کننده نباشد. هم چنین تنوع لازم از نظر محتوایی و موضوعی با پیج را داشته باشد. اما از منتشر کردن پست هایی که هم راستا با موضوع پیج نباشند، خودداری کنید! این کار به صفحه شما آسیب می زند. زیرا فالوورها به خاطر موضوع صفحه شما را دنبال کرده اند.

انتخاب تیم تولید محتوا و مدیریت اینستاگرام

تولید محتوا و تبلیغات در اینستاگرام یک پروژه تعاملی بین کارفرما و مجری است. شرکت تولید محتوا اینستاگرام در واقع تخصص بین رشته ای دارد. یعنی تولید کننده محتوا الزاما در حوزه تخصصی شما اطلاعات حرفه ای ندارد. اما می تواند به شما کمک کند که بهترین محتوا را با توجه به سلیقه مخاطبان اینستاگرام در صفحه درج کنید.

تولید محتوا اینستاگرام

در انتخاب تیم تولید محتوا اینستاگرام باید به این نکات مهم توجه کنید:

  • تجربه و تخصص شرکت تولید محتوا

  • تسلط تیم تولید محتوا به الگوریتم ها و آپدیت های اینستاگرام

  • دارا بودن انعطاف لازم برای همراهی با شما

  • قبل از شروع همکاری از شرکت نمونه کار بخواهید و صحت ادعاهای آن ها را بسنجید!

  • نظم در تولید محتوا اینستاگرام واقعا اهمیت دارد

  • مسئولیت پذیری و پیگیری شرکت تولید محتوا اینستاگرام را بررسی کنید

تعامل با تیم تولید محتوا اینستاگرام

درست است که شما برای همکاری با یک شرکت تولید محتوا هزینه پرداخت می کنید! اما این به آن معنی نیست که الزاما همه ی درخواست های شما تاثیر مثبتی بر روی نحوه ارائه محتوا و مدیریت پیج شما دارد. اگر تمامی پارامتر هایی که برای انتخاب یک تیم خوب تولید محتوا اینستاگرام در بخش قبلی ذکر کردیم، بررسی کرده اید و در نهایت تصمیم به همکاری با یک تیم گرفته اید، حالا وقت آن است که به آن ها اعتماد کنید.

درخواست ویرایش های مکرر و غیر منطقی، تماس های پی در پی و به کار بردن وسواس بیش از حد برای مدیریت پیج باعث می شود کار صفحه شما به خوبی پیش نرود. اولین کسی که از این بابت متضرر می شود، خود صاحب صفحه است. افرادی که ده ها پیج اینستاگرام را مدیریت کرده اند تجربه ی بیشتری نسبت به شما در این زمینه دارند. اندکی فضا را برای آن ها باز کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. هم چنین ارائه محتوا خام اولیه و در ارتباط بودن با تیم تولید محتوا اینستاگرام برای راهنمایی در حوزه کسب و کارتان به رشد صفحه کمک می کند. نظم در تولید محتوا یکی از جادویی ترین توصیه ها است که می تواند به افزایش فالوور ارگانیک کمک کند.

نتیجه گیری

برای تولید محتوا اینستاگرام باید به اصول تولید محتوا در این شبکه ی اجتماعی پرطرفدار تسلط داشته باشیم. شما می توانید برای اینکه بیشتر روی کسب و کار خود تمرکز داشته باشید و تولید محتوا پیج را به صورت منظم پیش ببرید از کمک متخصصان این حوزه و شرکت های معتبر تولید محتوا اینستاگرام استفاده کنید. در صورتی که یک شرکت در بررسی های اولیه شما پارامتر های معرفی شده از جمله تجربه، تخصص در تولید محتوا اینستاگرام و نمونه های کارهای فوق العاده را داشت، شروع به همکاری کنید. پس از شروع همکاری به تیم تولید محتوا اعتماد کنید و اجازه بدهید بهترین تلاش خود را برای به ثمر رسانیدن صفحه شما داشته باشند.

منبع : پنتازوم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.