پیشکسوت پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم به دلیل شرایط خاص پرسپولیس که مهاجم نوک ندارد باید مصلحت را در نظر بگیریم به همین دلیل هم هر مسأله‌ای که به سود پرسپولیس است را اعمال کنیم.

مرتضی کرمانی‌مقدم بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه با بازگشت احتمالی عیسی آل‌کثیر می‌گوید: من فکر می‌کنم به دلیل شرایط خاص پرسپولیس که مهاجم نوک ندارد باید مصلحت را در نظر بگیریم به همین دلیل هم هر مسأله‌ای که به سود پرسپولیس است را اعمال کنیم. در چنین شرایطی هم که تلاش‌ها برای مهاجم نوک بی‌نتیجه ماند حتماً گرفتن عیسی به سود و صلاح پرسپولیس است و وجود این بازیکن می‌تواند به پرسپولیس در خط حمله کمک کند و در پیشانی خط حمله با حمایت شهاب زاهدی که به عنوان مهاجم سایه تبحر بازی دارد حتماً ضعف گلزنی برطرف و شرایط خط حمله بهتر خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس توصیه خاصی برای هواداران داشته و در این ارتباط ادامه می‌دهد: من فکر می‌کنم ما باید به تیم و شرایطش نگاه کنیم. هواداران هم اگر عیسی قصد دارد به پرسپولیس برگردد را مورد بخشش خودشان قرار دهند. کار عیسی اشتباه بود اما حالا که ابراز ندامت کرده و قصد برگشت و جبران دارد با توجه به شرایط فعلی تیم باید او را ببخشیم تا دوباره بتواند در پرسپولیس موفق شود و گل‌های حساسش را تکرار کند.

کرمانی‌مقدم در رابطه با تغییراتی که یحیی در دو بازی اخیرش در خط میانی به وجود آورده تأکید کرد: هم سروش و هم ریگی هر دو هافبک‌های خیلی خوبی هستند. من فکر می‌کنم با توجه به بازی‌های خانگی و خارج از خانه، سرمربی پرسپولیس نسبت به بازیکنانش و انتخابشان تصمیم می‌گیرد اما شاید روش چرخشی برای استفاده بازیکنان روش خوبی باشد تا از همه بضاعتمان استفاده کنیم ضمن اینکه یک اشتباه هم ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید و این گونه نیست که سرمربی به خاطر یک اشتباه کلاً قید استفاده از بازیکن خط میانی‌اش را بزند.

مهاجم اسبق پرسپولیس با ابراز رضایت از بازی پرسپولیس مقابل فولاد ابراز داشت: پرسپولیس در بازی مقابل فولاد خیلی باهوش بازی کرد و با ریگی وسط زمین را گرفت و به گل اول هم رسید. نکته مهم زدن گل اول بود که پرسپولیس به این مهم رسید.

نکته پایانی بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه با دیدار با النصر بعد از وقفه به وجود آمده برای بازی تیم ملی و بازی دربی است: بازی با النصر خیلی سخت است اما به نظرم پرسپولیس در دربی برنده خواهد شد چون شرایط فنی این فصل پرسپولیس بسیار بهتر از رقیب است و شانس برد خیلی زیادی برای پیروزی در دربی دارد.