تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 6:44
کد خبر : 87842

تقابل‌های جذاب در جام حذفی

تقابل‌های جذاب در جام حذفی

آرمان شرق- مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران دیروز قرعه‌کشی شد و ۱۶ تیم حاضر، رقبای خود را شناختند. در این میان پرسپولیس به ذوب‌آهن خورد که بازی جالبی خواهد شد. آخرین مسابقه لیگی سرخ‌پوشان برابر همین تیم اصفهانی برگزار شد. پرسپولیس آن بازی را با دو گل برد، اما عملکرد قرمزها از نظر کیفی خوب نبود و گل به خودی دروازه‌بان ذوب‌آهن هم خیلی خبرساز شد. از سوی دیگر مهدی تارتار هم در این سال‌ها به حریف مطلوب پرسپولیس تبدیل شده و شکست‌های پیاپی او برابر تیم دوران بازی‌اش، حسابی سوژه شده است.

مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران دیروز قرعه‌کشی شد و ۱۶ تیم حاضر، رقبای خود را شناختند. در این میان پرسپولیس به ذوب‌آهن خورد که بازی جالبی خواهد شد. آخرین مسابقه لیگی سرخ‌پوشان برابر همین تیم اصفهانی برگزار شد. پرسپولیس آن بازی را با دو گل برد، اما عملکرد قرمزها از نظر کیفی خوب نبود و گل به خودی دروازه‌بان ذوب‌آهن هم خیلی خبرساز شد. از سوی دیگر مهدی تارتار هم در این سال‌ها به حریف مطلوب پرسپولیس تبدیل شده و شکست‌های پیاپی او برابر تیم دوران بازی‌اش، حسابی سوژه شده است. بنابراین از حالا حساسیت نبرد دوباره دو تیم در جام حذفی مشخص است.

استقلال اما در این مرحله با پیکان ملاقات می‌کند. پیکان در این فصل نتایج پرفراز و نشیبی گرفته و اخیرا بعد از دو شکست سنگین برابر سرخابی‌ها، سپاهان را در اصفهان شکست داد. هم پیکان و هم ذوب‌آهن در مصاف با سرخابی‌ها میزبان خواهند بود.

از سوی دیگر سپاهان هم در این مرحله باید به مصاف آلومینیوم اراک برود. آلومینیوم تیم خوب و منسجمی است که خط دفاع قدرتمندی دارد. تیم اراکی در ۱۱ بازی لیگی دو گل خورده است. در سایر مسابقات مس رفسنجان با پدیده پیکار می‌کند، نساجی به مصاف گل‌گهر می‌رود، خیبر خرم‌آباد با صنعت نفت آبادان ملاقات می‌کند، مس کرمان رودرروی فولاد خواهد ایستاد و نفت مسجدسلیمان هم از خلیج‌فارس ماهشهر پذیرایی می‌کند. مسابقات این مرحله ۲۷ و ۲۸ دی برگزار خواهد شد./دنیای اقتصاد

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛
میزبانی پیکان از استقلال؛ پرسپولیس میهمان ذوب‌آهن شد

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله مشخص شدند.
میزبانی پیکان از استقلال؛ پرسپولیس میهمان ذوب‌آهن شد

جی پلاس، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی از ساعت ۱۳ امروز در محل روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد. در این مراسم نمایندگان باشگاه‌ها به دلیل پروتکل‌های بهداشتی حضور نداشتند. صمد مرفاوی و علی اصغر مدیر روستا میهمانان این مراسم بودند و مراسم قرعه‌کشی را برگزار کردند.

تیم‌های حاضر در این مرحله به شرح زیر هستند:

آلومینیوم اراک، نساجی مازندران،خیبر خرم‌آباد،نفت مسجدسلیمان، پدیده مشهد،ذوب‌آهن اصفهان،مس کرمان،پیکان تهران،گل‌گهر سیرجان،سپاهان، اصفهان،فولاد خوزستان،استقلال تهران،صنعت نفت آبادان،خلیج فارس ماهشهر،مس رفسنجان و پرسپولیس تیم‌های حاضر در این مرحله هستند.

لازم به ذکر است دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها در روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه برگزار می‌شود.

قرعه‌کشی مسابقات به شرح زیر است:

ذوب‌آهن- پرسپولیس (ورزشگاه فولاد شهر)

مس رفسنجان – پدیده مشهد

نساجی مازندران – گل‌گهر سیرجان

پیکان – استقلال (ورزشگاه دستگردی)

خیبر خرم آباد – صنعت نفت آبادان

آلومینیوم اراک – سپاهان

مس کرمان – فولاد خوزستان

نفت مسجد سلیمان – خلیج فارس ماهشهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.